Gå til innhold

Finnes det forelskelse for oss over 45?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hørt at i godt voksen alder blir man ikke forelsket? Det hører ungdommen til.

stemmer dette? Jeg har møtt en, har sommerfugler i magen etter å ha datet 1 år, er sammen ved hver mulighet vi har, og snakker sammen hele tiden når vi ikke er sammen tross hektiske liv. Føler meg forelsket 

Anonymkode: accac...717

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stemmer ikke for min del. Forelsket kan man bli i alle aldre.

Jeg tror heller at den påstanden handler om at vi som er voksne oppfører oss litt annerledes enn en forelsket fjortenåring, selv om vi har sommerfugler i magen.

Anonymkode: dda6a...74f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har hørt at i godt voksen alder blir man ikke forelsket? Det hører ungdommen til.

stemmer dette? Jeg har møtt en, har sommerfugler i magen etter å ha datet 1 år, er sammen ved hver mulighet vi har, og snakker sammen hele tiden når vi ikke er sammen tross hektiske liv. Føler meg forelsket 

Jeg har vært oppover ørene forelsket i hvertfall i en jeg aldri fikk så ja det går an. Er 55. Uaktuelt å være med noen for min del hvis en ikke kjenner på sommerfuglene først. Kos deg. Er en fantastisk følelse og jackpot hvis det er gjensidig❤️

• Liker 1
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Her er vi 42 og 48. Vi kliner, klår og er skikkelig forelsket🥰

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvor i all verden har du hørt det?

Jeg har sett stormforelskede 80-åringer. Forelskelse har ingen aldersgrenser.

Anonymkode: dc8fd...293

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Selvsagt gjør det det – man kan bli stormforelsket i alle aldre! 🥰

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Du svarer jo på ditt eget spørsmål. 

Jeg er mann, over 50 og blir alt for lett forelsket 🤣

Akkurat som da jeg var tenåring. Bare at nå klarer jeg å ta meg sammen litt. 👍

Anonymkode: a77ef...7d6

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Når du selv er forelsket, hvordan kan du da påstå at det ikke er mulig? Min mor på 85 er stormforelsket. Dessverre i en mann hun ikke kan få. Det er uansett hyggelig å se hvor opprømt og lykkelig hun blir når han er i nærheten.

Anonymkode: f424f...c59

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg kan føle like intenst begjær som da jeg var ung. Men det førte til mange dumme valg, så det er jo greit nok.

Anonymkode: d5e9b...578

Skrevet

Jeg er i 40 årene, traff samboeren min for 2 år siden. Han er over 50. Den kjærligheten og forelskelsen jeg har med han har jeg aldri opplevd før, og det samme sier han. Vi har det fantastisk sammen, og det kiler fortsatt i magen når vi møtes hjemme etter jobb🥰 Voksen kjærlighet er magisk 🤩

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Du er helt klart forelseket TS. Jeg var forelsket for et år siden, dog gikk det over ganske raskt. Jeg er 47 år nå. Faktisk var jeg mer forelseket enn jeg opplevde som ung😅 Så det finnes ingen begrensning i alder på slike følelser nei. Men forhåpentligvis blir man litt eldre og fornuftigere og ikke lar følelsene styre deg i like stor grad... Det betyr ikke at man ikke skal nyte det så lenge det er bra🥰

• Liker 2
Skrevet

Da er du er et bevis på at påstanden er tull! 

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg forelsket meg. Hodestups. Denne gangen i en bra mann. Men kjærlighetssorg kan man visst også oppleve etter 45 ☹️

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Antar da at du er over 45, så da er vel svaret ja? Hvorfor da spørre her i forumet? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Du føler deg forelsket men lurer fortsatt på om det er mulig? 🤔

Anonymkode: a9382...55e

• Liker 1
Skrevet

Dere "dater" etter ett år?  Det er vel et veletablert kjæresteforhold for lenge siden?  

Til spørsmålet; vi er 55, og litt forskjellig på det. Hun sier hun er hardt forelsket, men jeg kommer nok ikke dypere enn å være betatt, glad i hennes nærvær etc.  De store følelsene jeg kjente i ungdommen, var bestandig knyttet til avstand, eller ulykkelig kjærlighet. 

Anonymkode: 91b36...cef

Skrevet

Forelskelse har da ingen øvre aldersgrense. Nyt det!!

Men fortsatt på dating stadie etter ett år? Da er det vel på tide å ta den store viktige samtalen vel...

• Liker 1
Skrevet

Nei.

Anonymkode: fc593...c09

Skrevet

Jeg håper virkelig at jeg kommer til å kjenne på følelsen av sommerfugler i magen, gå og nynne, smile og le mens jeg forbereder meg til å treffe min fremtidige. Sovne med et smil og våkne superglad fordi jeg er forelsket.

Være klønete og nervøs for å gjøre feil fordi jeg er så vanvittig forelska.

Jepp, savner følelsen og håper virkelig at jeg kommer til å erfare det igjen ❤️

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...