Gå til innhold

Innafor å si på date nr 3 at jeg liker skjegget hans?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det? Eller skal man ikke kommentere utseende? Så en annen tråd her om å kommentere sveisen og det var visst fy-fy? 

Anonymkode: 3803f...509

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at du kommenterer det du vil. Det finnes ingen regler du må følge. Vær deg selv, og gi de komplementene som føles naturlig.

Anonymkode: 9424d...f55

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tenker at du kommenterer det du vil. Det finnes ingen regler du må følge. Vær deg selv, og gi de komplementene som føles naturlig.

Anonymkode: 9424d...f55

Men så lenge det er et kompliment er det greit?

Skrevet

Du kunne sagt det på 1 date og at skjegget er fint😂

Anonymkode: 80d66...96f

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Er det? Eller skal man ikke kommentere utseende? Så en annen tråd her om å kommentere sveisen og det var visst fy-fy? 

Jeg tenker at det kan du kommentere når du føler det naturlig. Som mann hadde jeg tatt imot slike komplimenter med glede 😁

• Liker 2
Skrevet

Du tar den pakken du får. Misliker du utseendet hans allerede nå så gjør du han og deg selv en tjeneste ved å avslutte forholdet. Hadde du likt om han kritiserte håret ditt? "Misliker frisyren din, klipp deg heller sånn" 

Anonymkode: 068c0...1ef

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du tar den pakken du får. Misliker du utseendet hans allerede nå så gjør du han og deg selv en tjeneste ved å avslutte forholdet. Hadde du likt om han kritiserte håret ditt? "Misliker frisyren din, klipp deg heller sånn" 

Hæ? Jeg spør om jeg kan komplimentere skjegget hans😂 - TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Svaret på det og 1000 andre spm. finner du inni deg selv.

Gjør deg selv en tjeneste nå og slutt å la noe annet enn deg selv definere hva DU synes er greitt og ikke! 

Da blir du noe spennende og i dagens verden unikt og deilig og...deg selv.

Anonymkode: eff70...4c4

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hæ? Jeg spør om jeg kan komplimentere skjegget hans😂 - TS

Å sorry! Leste fort i svingene her. Komplimenter skal du selvfølgelig overøse han med så snart som mulig ❤️ 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Svaret på det og 1000 andre spm. finner du inni deg selv.

Gjør deg selv en tjeneste nå og slutt å la noe annet enn deg selv definere hva DU synes er greitt og ikke! 

Da blir du noe spennende og i dagens verden unikt og deilig og...deg selv.

Er man litt keitete med dating som meg (og veldig mange andre), er det litt kjekt å få noen rød til hva man trygt kan si og hva man bør la være å si. - TS 

Skrevet

noen råd*

Skrevet

Du kunne sagt det på første! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er man litt keitete med dating som meg (og veldig mange andre), er det litt kjekt å få noen rød til hva man trygt kan si og hva man bør la være å si. - TS 

Nei det er ikke det.

Fordi i det øyeblikket du lar deg sige ned i konformitetens trygghet har du mistet sjansen på å finne kjærligheten! Møt opp med hjertet i hånda og drit i spill og hva du tror andre synes er greitt å gjøre.

Vær deg selv uansett hvor vanskelig og smertefullt det kan være så kommer du dit du ønsker deg i livet.

• Liker 1
Skrevet

Altså... Det er himmelvid forskjell mellom å kritisere noen for å være stygg på håret, og det å skryte av at fyren har fint hår eller fint skjegg.

Anonymkode: a1c1f...cff

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Selvsagt 

Anonymkode: 012d0...a6e

Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Nei det er ikke det.

Fordi i det øyeblikket du lar deg sige ned i konformitetens trygghet har du mistet sjansen på å finne kjærligheten! Møt opp med hjertet i hånda og drit i spill og hva du tror andre synes er greitt å gjøre.

Vær deg selv uansett hvor vanskelig og smertefullt det kan være så kommer du dit du ønsker deg i livet.

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Altså... Det er himmelvid forskjell mellom å kritisere noen for å være stygg på håret, og det å skryte av at fyren har fint hår eller fint skjegg.

Disse to svarene er to rake motsetninger. - TS 

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Kjør på!

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Disse to svarene er to rake motsetninger. - TS 

Du har fått svar fra to brukere. Går ut fra at du skjønner at det er forskjell på å kritisere noen du møter for første gang, og det å si noe positivt?

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du klarer ikke å se forskjell mellom kritikk og kompliment?

Anonymkode: 55893...498

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Så en annen tråd her om å kommentere sveisen og det var visst fy-fy? 

Hmm…. Det eneste som er fy-fy er vel negative komplimenter…🤔

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...