Gå til innhold

Dere MENN som har psoriasis. Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg (K40) har verdens beste samboer. Ham får innimellom noen prikker på penishodet. Som om huden er sår, men ikke åpne sår liksom. Vi trodde tidligere det kom av at han stakk seg på tråden fra spiralen min, men nå har det vært en uke uten sex og det har blitt verre ser det ut som. Han har ingen andre symptomer, og han sier det kommer og går innimellom. 

Er dette muligens psoriasisen som viser seg? Han har mye stress for tiden, og det har blusset kraftig opp, spesielt på legger, lår og rumpe, men også noen på rygg og armer. Kan det være en sammenheng med det? 

Vi er trofaste mot hverandre, det stoler jeg 100% på. Han testet seg også før vi ble sammen. Men jeg gjorde det ikke. Jeg har ikke hatt ett utsvevende sexliv i det hele tatt. Heller motsatt. Jeg har heller ingen symptomer. Men man vet jo aldri. Vi har vært sammen i bare ett år, så jeg blir litt bekymret for at det kan være noe kjønnssykdom. Men skal merkene da komme og gå? Uten andre symptomer? Vi har måttet ha det i ett år i så fall. Ingen av oss har vært utro. 

Anonymkode: 2026f...76b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere tar en legetime, så får dere svar.

Mora mi hadde psoriasis, og det klødde og klødde til hun fikk åpne sår.

Det er mest vanlig å få psoriasis i hodebunnen, ansiktet/nesa, på albuer og knær, ved ledd, ihvertfall det jeg vet.

Anonymkode: 72e9c...2d8

Skrevet

Eksen min hadde psoriasis, og også på penis. 
Får han oppfølging hos hudlege? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg (K40) har verdens beste samboer. Ham får innimellom noen prikker på penishodet. Som om huden er sår, men ikke åpne sår liksom. Vi trodde tidligere det kom av at han stakk seg på tråden fra spiralen min, men nå har det vært en uke uten sex og det har blitt verre ser det ut som. Han har ingen andre symptomer, og han sier det kommer og går innimellom. 

Er dette muligens psoriasisen som viser seg? Han har mye stress for tiden, og det har blusset kraftig opp, spesielt på legger, lår og rumpe, men også noen på rygg og armer. Kan det være en sammenheng med det? 

Vi er trofaste mot hverandre, det stoler jeg 100% på. Han testet seg også før vi ble sammen. Men jeg gjorde det ikke. Jeg har ikke hatt ett utsvevende sexliv i det hele tatt. Heller motsatt. Jeg har heller ingen symptomer. Men man vet jo aldri. Vi har vært sammen i bare ett år, så jeg blir litt bekymret for at det kan være noe kjønnssykdom. Men skal merkene da komme og gå? Uten andre symptomer? Vi har måttet ha det i ett år i så fall. Ingen av oss har vært utro. 

Anonymkode: 2026f...76b

Et godt tips er selvfølgelig en hudlege som nevnt her.. Inntil videre kan dere ta et bilde av det, ta et bildesøk på google💡

Men uansett er det jo hudlegen som skriver ut resept.. Ofte blir antibiotika brukt.

Skrevet

Lege! :)

Anonymkode: 05e18...0d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...