Gå til innhold

Hva gjør dere under orgasme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere under orgasme? Tenker på kropps språk, lyder, skjelvinger, stivner osv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nyter følelsen

Anonymkode: cecfb...eef

• Liker 1
Skrevet

Stønner dypt med åpen munn.

Anonymkode: 2b776...3f7

Skrevet

Vanskelig å skjule med lyder og ansiktsuttrykk at jeg nyter. I tillegg blir jeg normalt ganske engasjert i å "hjelpe til" rett før. Samentrekningene er veldig synlige på meg. 

Anonymkode: c8e78...d2d

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vanskelig å skjule med lyder og ansiktsuttrykk at jeg nyter. I tillegg blir jeg normalt ganske engasjert i å "hjelpe til" rett før. Samentrekningene er veldig synlige på meg. 

Høres ut til at du nyter og har det uttrykksmessig veldig deilig. Er du mann eller kvinne? Er selv slik du beskriver, veldig engasjert, ser sammentrekningene og rykningene veldig godt og stivner ofte helt, under det helt intense og mye lyd.

K 26

Skrevet

Noen ganger stivner jeg og andre ganger ligger jeg og løfter underlivet opp og ned (🙉😂) og nyter følelsen 😊

Skrevet
29 minutter siden, Coachshinny said:

Høres ut til at du nyter og har det uttrykksmessig veldig deilig. Er du mann eller kvinne? Er selv slik du beskriver, veldig engasjert, ser sammentrekningene og rykningene veldig godt og stivner ofte helt, under det helt intense og mye lyd.

K 26

Jeg er K38

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er K38

M44

Anonymkode: e6205...038

Skrevet

Jeg gjør mye forskjellig...

Veldig vokabular av meg....

Puster som oftest veldig tungt rett før orgasmen inntreffer...og skjelver og rister....

Så idet orgasmen inntreffer har både hylt og brølt....Føler meg som en skikkelig urkvinne 😂.

Kort sagt så er jeg nok en av de damene som lager ekstremt mye lyd under hele seansen 🤫😆🫣🍾.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Irak skrev (51 minutter siden):

Jeg gjør mye forskjellig...

Veldig vokabular av meg....

Puster som oftest veldig tungt rett før orgasmen inntreffer...og skjelver og rister....

Så idet orgasmen inntreffer har både hylt og brølt....Føler meg som en skikkelig urkvinne 😂.

Kort sagt så er jeg nok en av de damene som lager ekstremt mye lyd under hele seansen 🤫😆🫣🍾.

Wow så deilig, der har du meg også🥰😅👌

Skrevet

Min kone får skjelvinger i hele kroppen og stønner dype. I tillegg trekker skjeden seg så sterkt sammen at det er vanskelig å holde kuken på plass i sjeden.

Anonymkode: a353d...075

Skrevet

Konsentrerer meg om pusten, følelsen, å se stjerner og å presse punktet/kjernen for nytelsen mot ham. 

Anonymkode: 80ce9...32b

Skrevet

Det varierer fra gang til gang… noen ganger stivner jeg til, andre ganger får jeg rykninger, går opp i bro eller er helt rolig. Noen ganger stønner jeg lett og andre ganger stønner jeg høyt, puster tungt, holder pusten eller slenger ut noen gloser. Noen ganger er orgasmene korte, noen ganger veldig lange og andre ganger kommer de som perler på ei snor. 

Men som oftest stønner jeg og får rykninger i takt med sammentrekningene. 

Skrevet
Coachshinny skrev (19 timer siden):

Hva gjør dere under orgasme? Tenker på kropps språk, lyder, skjelvinger, stivner osv?

Er høylytt så lyd kommer automatisk 🤷‍♀️

Anonymkode: 8e420...029

Skrevet

Som regel så lurer jeg på hva kjerringa driver med😆

Skrevet

Jeg spasmer, høres ut som en full hjort og søler.

Skrevet
Lurven skrev (6 minutter siden):

Leser en god bok

:popcorn:

Skrevet

Tenker faen nå er moroa over.

Anonymkode: 8feed...1c0

Skrevet

Spruter som regel mye !

Anonymkode: 9f056...b15

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...