AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #1 Skrevet 15. februar 2024 Hva har skjedd med menn på Tinder? Ikke kun i Norge, men verden over? Så mange som søker kortvarig. Ikke nok med det, så er det mange menn som er åpen for å utforske annet enn monogami. Flere menn på min Tinder er også poly. Jeg blir sjokkert av dette og mange av bildene som legges ut. Mange menn har bilde i bar overkropp, selv om de ikke er Arnold liksom. De virker useriøse og barnslige. For 10 år siden følte jeg ting var annerledes på Tinder, eller så er det kanskje bare meg som har blitt gammel. Jeg er nå 34 år. Finnes det en app for tradisjonelle, konservative kvinner som verdsetter kjernefamilien og livslangt ekteskap? Anonymkode: ace41...896
Gammelsmurfen Skrevet 15. februar 2024 #2 Skrevet 15. februar 2024 Som mann har jeg opplevd det samme når det gjelder kvinner. Egentlig veldig interessant. 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #3 Skrevet 15. februar 2024 Du kan forsøke kristendate.no? =) Anonymkode: 70adf...d9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå