AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #1 Skrevet 15. februar 2024 Sønnen skal konfirmeres og jeg har verken bunad eller festdrakt. Føler jeg må være veldig pyntet på en så stor dag. Men jeg er egt ikke så glad i kjoler da jeg ikke føler det er noe jeg kler 😅 Kunne heller tenke meg å gå i sort dress med bukse, pen topp og dress jakke, eller kanskje en pen jumpsuite, ev kjole men da allerhelst i sort. Så tenker jeg at kanskje sort ikke bør brukes, eller er det ok å bruke både ev kjole eller dress i sort? Hva tenker dere 😊 Anonymkode: fe9e5...36f
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #2 Skrevet 15. februar 2024 Tenker alt det du nevner er greit. Er helt vanlig å bruke svart i konfirmasjon. Anonymkode: 04048...46e 2
Illumi Skrevet 16. februar 2024 #3 Skrevet 16. februar 2024 Ja, det er innafor. Elsker kvinner i dress det er vakkert
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #4 Skrevet 16. februar 2024 Skjørt og pen overdel går også bra. Kle deg i det du føler deg vel/ fin i. Anonymkode: 99ea9...acd 1
Arkana Skrevet 19. februar 2024 #5 Skrevet 19. februar 2024 Alt det du nevner høres fint ut. Velg noe som er pent og som du føler deg vel i. Selv brukte jeg en fin sommerkjole. Det er jo en festdag så det bør være noe fint, men må absolutt ikke være kjole. 1
Thyra Skrevet 19. februar 2024 #6 Skrevet 19. februar 2024 Svart pen bukse og bluse. Det har jeg brukt både i dåp (til mitt eget barn), navnefest og konfirmasjon. Jeg er heller ikke noe kjolemenneske. Og bunaden min er alt for trang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå