Gå til innhold

Får du vondt i tennene når du spiser sørlandschips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ingen hull, sånn at det er sagt. Men jeg får alltid smerter i jekslene av sørlandschips. Om jeg spiser for mye, ca en halv pose på en gang, så får jeg også ekstremt vondt i kjeven. Vet ikke om det er smertene i kjeven som forflytter seg til tennene eller ei. Det er som om de er alt for tykke og harde rett og slett. Er det egentlig normalt? Andre som opplever det samme?

Anonymkode: c067e...e02

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kompis av meg har det sånn, men han har litt dårlig tenner. Men de er ganske harde da, men de har kommet med en variant som er tynnere, og synes den har bedre tekstur 😊

Anonymkode: dd699...db4

Skrevet

Jepp jeg mister fyllinger og biter av tennene. Altfor hardt potetgull

Anonymkode: c8220...538

Skrevet

Nei.

Anonymkode: a9c23...955

• Liker 1
Skrevet

Nei, og du må ta et tannlegebesøk dersom du får vondt av å knaske chips, uansett sort. 

Skrevet

Nei

Anonymkode: 3d65f...179

Skrevet

Hæ? Atte det var?

Nei det har jeg aldri opplevd og jeg elsker sørlandschips, det er jo det beste chips merket 

Anonymkode: 45ad7...744

• Liker 1
Skrevet

Ikke i tennene, men jg har aldri likt konsistensen til sørlandschips. Kjøper det aldri. De er så grove at det blir ubehagelig for tungen og innsiden av munnen.

Anonymkode: c6c37...0cc

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke i tennene, men jg har aldri likt konsistensen til sørlandschips. Kjøper det aldri. De er så grove at det blir ubehagelig for tungen og innsiden av munnen.

Anonymkode: c6c37...0cc

Samme her.

Anonymkode: c3ec8...e59

• Liker 1
Skrevet

Nei, men kan få store sår i ganen av både chips og knekkebrød

Anonymkode: 12eda...d4a

• Liker 1
Skrevet

Kansje du må rotfylle?

Anonymkode: 3b6c9...5a1

• Liker 1
Skrevet

Jeg unngår sørlandschips pga at de er så harde og tykke, og føles som de har størknet i masse fett pga den harde konsistensen. Skjønner godt at folk får vondt i både tenner og kjeve...

Anonymkode: 1878b...55c

• Liker 2
Skrevet

Nei, men mannen min får sår i munnen av dem. Samme med knekkebrød. Han har sterke tenner, men åpenbart sensitivt tannkjøtt.

Anonymkode: fe557...6e3

• Liker 1
Skrevet

De er litt i hardeste laget ja. Jeg har kun ett hull men har fått krone den tanna fordi den sprakk etter flere rotfyllinger så kan ikke spise sånt lenger. Er uansett ikke så glad i chips så det går helt fint. Savner rå gulrot som ikke er raspet.

Anonymkode: ccf9c...6e1

Skrevet

Dagens tips : ikke spis Sørlandschips  😅

Anonymkode: a6414...c3f

• Liker 1
Skrevet

Det høres veldig unormalt ut, spør du meg. Det skal absolutt ikke gjøre vondt å spise potetgull.

Anonymkode: c545d...525

Skrevet

Liker ikke Sørlandschips. Er den eneste jeg vet om som sier det,eller i hvertfall tør innrømme det. Ekstremt overhypet!!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...