Diamant20 Skrevet 15. februar 2024 #1 Skrevet 15. februar 2024 Hei! Jeg skal returnere noen plagg jeg kjøpte i en nettbutikk, og ordningen der er at kjøper selv ordner frakt. Når jeg har solgt pakker på finn og liknende har jeg brukt norgespakke hos posten, men tror ikke det funker med bedrift? Her det noen som har gjort dette før og har tips?
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #2 Skrevet 15. februar 2024 Hvorfor skulle ikke det funke? Posten leverer til bedrifter også. Anonymkode: 517ff...03b 1
Diamant20 Skrevet 15. februar 2024 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor skulle ikke det funke? Posten leverer til bedrifter også. Anonymkode: 517ff...03b Jeg får ikke skrevet inn adressen på posten sine sider av en eller annen grunn😅 Kanskje jeg bare må gå til et postkontor å få gjort det, men det koster jo ofte ekstra🙈
iheia Skrevet 15. februar 2024 #4 Skrevet 15. februar 2024 Selvfølgelig får du brukt posten sin nettside for å lage adresselapp. Hva er problemet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå