AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #1 Skrevet 15. februar 2024 Skal til Tromsø i løpet av våren og bla. møte ei venninne som har bursdag. Ønsker å ta henne og min mann ut på middag. En koselig restaurant med god mat hvor man kan sitte og skravle. Noen tips/ anbefalinger? Anonymkode: 4bf03...b1b
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #2 Skrevet 15. februar 2024 Bruker alltid å dra på pastafabrikken når jeg er der. Beste lasagne'n jeg har smakt 😊👌 Anonymkode: a36e7...ce6
reiseglad Skrevet 16. februar 2024 #3 Skrevet 16. februar 2024 Prøv Maskinverkstedet, god tradisjonsmat og kult lokale. Hildr gastrobar har veldig god mat. Emmas drømmekjøkken er også veldig bra.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #4 Skrevet 16. februar 2024 For guds skyld, ikke Pastafabrikken! Maten smaker som om den kommer fra Toro, og jeg ble matforgiftet sist jeg var der. 🤢 Veldig enig i anbefalingene om Maskinverkstedet og (særlig Hildr), Emmas synes jeg kan være litt varierende i kvaliteten. Ellers er Fiskekompaniet bra om dere vil ha sjømat, og for mat helt i toppklassen er det ingenting som slår Smak - dyrt, men fantastisk! Anonymkode: 3b8d4...9f1
LeneXCII Skrevet 16. februar 2024 #5 Skrevet 16. februar 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Bruker alltid å dra på pastafabrikken når jeg er der. Beste lasagne'n jeg har smakt 😊👌 Anonymkode: a36e7...ce6 Støtter denne, var der for første gang i går og det var veldig god mat! Anbefales. 👍
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #6 Skrevet 16. februar 2024 Takk for tips, mannen liker ikke pasta og er allergisk mot skalldyr så de restaurantene utgår. Hvordan er den tapasrestauranten, Delicatessen? TS Anonymkode: 4bf03...b1b
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #7 Skrevet 16. februar 2024 Delicatessen er lagt ned. Men vi har en god tapasrestaurant på Stortorget; https://www.tromsotapas.no/no Anbefaler Maskinverkstedet. Anonymkode: a0329...a9e 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #8 Skrevet 16. februar 2024 On 2/15/2024 at 9:03 PM, AnonymBruker said: Skal til Tromsø i løpet av våren og bla. møte ei venninne som har bursdag. Ønsker å ta henne og min mann ut på middag. En koselig restaurant med god mat hvor man kan sitte og skravle. Noen tips/ anbefalinger? Anonymkode: 4bf03...b1b McDonald's! Anonymkode: 159c0...faf
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #9 Skrevet 17. februar 2024 Jeg liker å spise på Biffhuset (Skarvens Biffhuse). Møtes på Skarven, gå opp og spise (bestill bord), og ned på Skarven Bar etterpå. Arctandria (fiskerestaurant) er også i samme bygg. Anonymkode: a0329...a9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå