Gå til innhold

Restaurant i Tromsø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal til Tromsø i løpet av våren og bla. møte ei venninne som har bursdag. Ønsker å ta henne og min mann ut på middag. En koselig restaurant med god mat hvor man kan sitte og skravle. 

Noen tips/ anbefalinger? 

Anonymkode: 4bf03...b1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker alltid å dra på pastafabrikken når jeg er der. Beste lasagne'n jeg har smakt 😊👌

Anonymkode: a36e7...ce6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv Maskinverkstedet, god tradisjonsmat og kult lokale. 

Hildr gastrobar har veldig god mat. Emmas drømmekjøkken er også veldig bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For guds skyld, ikke Pastafabrikken! Maten smaker som om den kommer fra Toro, og jeg ble matforgiftet sist jeg var der. 🤢

Veldig enig i anbefalingene om Maskinverkstedet og (særlig Hildr), Emmas synes jeg kan være litt varierende i kvaliteten.

Ellers er Fiskekompaniet bra om dere vil ha sjømat, og for mat helt i toppklassen er det ingenting som slår Smak - dyrt, men fantastisk!

Anonymkode: 3b8d4...9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Bruker alltid å dra på pastafabrikken når jeg er der. Beste lasagne'n jeg har smakt 😊👌

Anonymkode: a36e7...ce6

Støtter denne, var der for første gang i går og det var veldig god mat! Anbefales. 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips, mannen liker ikke pasta og er allergisk mot skalldyr så de restaurantene utgår. Hvordan er den tapasrestauranten, Delicatessen? TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 2/15/2024 at 9:03 PM, AnonymBruker said:

Skal til Tromsø i løpet av våren og bla. møte ei venninne som har bursdag. Ønsker å ta henne og min mann ut på middag. En koselig restaurant med god mat hvor man kan sitte og skravle. 

Noen tips/ anbefalinger? 

McDonald's!

Anonymkode: 159c0...faf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å spise på Biffhuset (Skarvens Biffhuse). Møtes på Skarven, gå opp og spise (bestill bord), og ned på Skarven Bar etterpå. 
 Arctandria (fiskerestaurant) er også i samme bygg. 

Anonymkode: a0329...a9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...