AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #1 Skrevet 15. februar 2024 Hei For noen uker siden gjennomgikk jeg en operasjon. Etter operasjonen har jeg opplevd at maten jeg har lyst på, har endret seg drastisk. Jeg har fint kunne levd med å spise kjøtt, 1-2 ganger i måneden, rett og slett fordi jeg ikke syns det er så godt. Men etter operasjonen, har jeg rett og slett vært konstant fysen på å spise kjøtt til middag, omtrent hver eneste dag. Alt fra kjøttdeig, til biff og pølser(!!). Har noen opplevd lignende, og eventuelt vet hva det kan komme av? Syns det er så utrolig merkelig at dette har endret seg etter operasjonen 😄 Anonymkode: 04627...7c3
Svartfugl Skrevet 15. februar 2024 #2 Skrevet 15. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei For noen uker siden gjennomgikk jeg en operasjon. Etter operasjonen har jeg opplevd at maten jeg har lyst på, har endret seg drastisk. Jeg har fint kunne levd med å spise kjøtt, 1-2 ganger i måneden, rett og slett fordi jeg ikke syns det er så godt. Men etter operasjonen, har jeg rett og slett vært konstant fysen på å spise kjøtt til middag, omtrent hver eneste dag. Alt fra kjøttdeig, til biff og pølser(!!). Har noen opplevd lignende, og eventuelt vet hva det kan komme av? Syns det er så utrolig merkelig at dette har endret seg etter operasjonen 😄 Anonymkode: 04627...7c3 Mistet du mye blod under operasjonen? Kanskje du hungrer etter jernrik mat?
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #3 Skrevet 15. februar 2024 Svartfugl skrev (Akkurat nå): Mistet du mye blod under operasjonen? Kanskje du hungrer etter jernrik mat? Det har vært min teori også, var nok ikke store mengder jeg mistet, men jeg hadde sterk menstruasjon noen dager før, og samme dag som jeg ble operert. Mulig kombinasjonen av mensen og operasjon gjør at totalmengden er mer enn kroppen er vant til =) Anonymkode: 04627...7c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå