Gå til innhold

Dere som jobber mye ute, hva bruker dere vår/høst av bukser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Feks dere i bhg, på gård, snekkere osv. Jeg sliter med at arbeidstøy føles så stivt, jeg trenger noe som er mykt å bevege seg i. På vinteren bruker jeg tights/stillongs så boblebukse, men savner bevegelsesfrihet. Har en softshell-bukse jeg har brukt litt, men den passer ikke lenger, så jeg må kjøpe ny. Ikke var den førstevalg heller, men jeg fikk den av noen andre. 

Viktig at det ikke blir så fort våt, at jeg faktisk kan ned på bakken uten at det er krise. Samtidig ikke sånn stivt bomull for å beskytte meg mot sag/verktøy. 

Må være inntilsittende da jeg snubler altfor lett i vide bukser. 

Anonymkode: bb19d...364

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber mye ute. Bruker de samme buksene som jeg bruker ellers i året. Vindtette turbukser. Men om vinteren har jeg alltid thermostrømpoebukse i ull eller fleece under. Da er turbuksa et vindtett lag ytterst, og strømpebuksa et varmende isolerende lag innerst. Når jeg kommer hjem, tar jeg av meg buksa og går i strømpebuksa. 

• Liker 1
Skrevet
Morpheus skrev (1 time siden):

Jobber mye ute. Bruker de samme buksene som jeg bruker ellers i året. Vindtette turbukser. Men om vinteren har jeg alltid thermostrømpoebukse i ull eller fleece under. Da er turbuksa et vindtett lag ytterst, og strømpebuksa et varmende isolerende lag innerst. Når jeg kommer hjem, tar jeg av meg buksa og går i strømpebuksa. 

Kunne jeg fått vite hvilken vindtett turbukse du er fornøyd med? Føler det er så altfor stort utvalg! 

Skrevet

Jeg holder meg ikke til noe merke. Men det er viktig at de er elastiske. Stive bukser er ikke noe særlig når man har 2 lag. Kjøper gjerne de som er på tilbud og prøver de på først. Fint om de har lommer på låret osv. Så får jeg med meg alt jeg trenger i løpet v en dag. 

Skrevet
Morpheus skrev (På 16.2.2024 den 8.40):

Jeg holder meg ikke til noe merke. Men det er viktig at de er elastiske. Stive bukser er ikke noe særlig når man har 2 lag. Kjøper gjerne de som er på tilbud og prøver de på først. Fint om de har lommer på låret osv. Så får jeg med meg alt jeg trenger i løpet v en dag. 

Kjøpte noen ok på tilbud på Coop obs nå, elastiske og gode, men litt for tynne, og vann gikk rett gjennom. Ønsker meg også svært gjerne baklommer (uten lokk/klaff/glidelås) da jeg trenger å kjapt stikke verktøy nedi. Putter jeg noe med lengde i lommen på låret synes jeg det bare blir i veien. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...