Gå til innhold

Sterke stikkende smerter i venstre side

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet forrige helg med smerter nedover hele venstre siden. Helt fra nakke og ned til korsryggen. Tenkte jeg hadde ligget i en rar stilling og at det ville gå over. Fordi jeg hadde ikke slått meg eller noe slikt. For 2 dager siden hadde jeg ikke vondt nedover hele lengre, men jeg har fortsatt skikkelig vondt i venstre siden sånn rett under ribbeina og hvor midja er ca. men det sitter i siden. Og blir skikkelig vondt hvis jeg hoster, nyser, gjesper, etc. Og hvis jeg trekker pusten dypt. Da får jeg en skikkelig stikkende smerte, og kjennes ut som den sprer seg liksom fra siden og innover (vanskelig å forklare så skjønner hvis dette er litt diffust og ikke helt forståelig hvor smerten sitter hen, men klarer ikke forklare det på noe annet hvis)

Noen som vet hva dette er? Og hvor lenge må jeg gå med dette? Har vært sånn nå i snart 1 uke, og er lei av å ha vondt og å få kjempevond stikkende smerte som sprer seg hver gang jeg puster ordentlig og ikke bare tar små forsiktige pust.

Anonymkode: cbae5...a0b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker jo at du har strekt noe, men jeg har det slik ofte, med en relativt hypermobil kropp så blir det jo sånn. :D Men om dette er helt nytt for deg og du er bekymret så tar du en legetime.

Anonymkode: 413d2...b27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...