Gå til innhold

Han virker myeee mer interessert over telefonen enn i virkeligheten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja overskriften sier vel egentlig det meste, men skal prøve å utdype litt her. Vi har jevnlig kontakt over telefonen gjennom dagen, mer spesifikt over snap da dette er kommunikasjonsformen vi foretrekker. På snap er han rask å svare, sier jeg er fin, spør hvordan det går på jobb eller om jeg sov godt, virker mer energisk, entusiastisk og engasjert. I virkeligheten setter han seg fort ned på telefonen og blar på tiktok ellerno, er ikke veldig responsiv. Han virker mer responderende og tilstede når vi kommuniserer over telefonen faktisk. Det skjer stadig at han kan skrive at han er på tur med hjerter i teksten og koselig stemning, men så kommer han og virker egentlig bare litt sur, og jeg blir skuffa. Hva f**n er det for noe? Har prøvd å spørre han litt diskré om det men han har ikke helt ordentlig svar. 

Anonymkode: d6a92...e4b

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags relasjon har du til han? Kjæreste, date, FF, annet? Er dere fysiske med hverandre når dere treffes? Har dere sex? Tar han initiativ?
Mulige forklaringer basert på det lille du skriver: homofil, sjenert, kjeder seg, holder deg varm fordi han liker at du er interessert i han, men han er ikke egentlig interessert tilbake.

Anonymkode: 23bbc...17b

Skrevet

Er han generelt dårlig på verbal kommunikasjon, så meldinger er enklere for ham?

Anonymkode: 354e9...714

Skrevet

Er dessverre flere som er sånn. Virker som det er mer spennende å være på tlf enn i det virkelige liv med kjæresten.

Anonymkode: 3a160...a2a

Skrevet

Jeg datet en en kort periode, han var sånn. Veldig ivrig på snap, men på datene var han stille og virket utilpass. Ble for dumt av en mann på 50 +, så jeg kuttet han ut. 

Anonymkode: 0ac9d...3f9

Skrevet

Denne er enkel. Han synes det som foregår på telefonen er mer interessant enn det han har rett foran seg. 

Anonymkode: 50c9d...d6b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...