AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #1 Del Skrevet 15. februar 2024 Har kun hatt småbarn og derfor Reima Gotland og Phuri, utrolig, myke og lette dresser hvor alt preller av. Så i dag på Reima Stavanger og det er jo en dress som skal være veldig slitesterk, men den var jo så tung!! Det må jo være ubehagelig og sette ned bevegeligheten med så stiv og tung dress. Hva mener dere andre som har prøvd den, hva er bra med den? Anonymkode: 8797e...94e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #2 Del Skrevet 15. februar 2024 Jeg mener den er veldig bra. Når ungene blir større gjør det ikke noe at den er litt stivere. Den er heller ikke blant de dyreste dressene noe som er et pluss. Jeg synes ikke den er noe stivere enn andre i samme klasse. Og så må vi jo ta med punktet som gjør at vi går for denne dressen gang etter gang: De er EKSTREMT slitesterke, de er vanntette, varme og funksjonelle. Rett og slett alt du kan ønske deg av en dress. Våre dresser går i arv i familien og flere har blitt brukt av minst fem barn før de er utslitt. Så synes absolutt ikke at de er overvurdert, gode dresser med svært lav kostnad pr brukstime. Anonymkode: fe8bc...ca2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #3 Del Skrevet 15. februar 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg mener den er veldig bra. Når ungene blir større gjør det ikke noe at den er litt stivere. Den er heller ikke blant de dyreste dressene noe som er et pluss. Jeg synes ikke den er noe stivere enn andre i samme klasse. Og så må vi jo ta med punktet som gjør at vi går for denne dressen gang etter gang: De er EKSTREMT slitesterke, de er vanntette, varme og funksjonelle. Rett og slett alt du kan ønske deg av en dress. Våre dresser går i arv i familien og flere har blitt brukt av minst fem barn før de er utslitt. Så synes absolutt ikke at de er overvurdert, gode dresser med svært lav kostnad pr brukstime. Anonymkode: fe8bc...ca2 Men hvis man ikke har noen som skal arve, er det da noe poeng med en så tung dress? Vannsøylen er jo ikke noe høyere enn på alle andre vinterdresser. Anonymkode: 8797e...94e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 15. februar 2024 #4 Del Skrevet 15. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men hvis man ikke har noen som skal arve, er det da noe poeng med en så tung dress? Vannsøylen er jo ikke noe høyere enn på alle andre vinterdresser. Anonymkode: 8797e...94e Jeg syns også de er verdt det, arv eller ikke. Beste vinterdressen vi har hatt og vi har prøvd litt forskjellig. Vender alltid tilbake til reima. Min opplevelse er at vannsøyle ikke trenger å stemme og disse dressene holder mye bedre vannet ute enn andre dresser med tilsvarende vannsøyle. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #5 Del Skrevet 15. februar 2024 Jeg har prøvd Stavanger og Kurikka (tror jeg det var…? i alle fall en av de som er grovere og sort på underkroppen) og likte helt klart sistnevnte best. Lettere og mykere inni, mer slitesterk utenpå. Anonymkode: db61d...c4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #6 Del Skrevet 15. februar 2024 Vi har hatt Reima Stavanger til våre barn. Den er ikke stiv. Tåler mange timers bruk i sørpevær før den blir våt på innsiden. Tåler bruk i -20 og er behagelig. Svært slitesterk, har aldri opplevd å få hull i. Anonymkode: 43d02...914 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #7 Del Skrevet 15. februar 2024 Jeg syns Stavanger er oppskrytt. Alle dressene her fra 4 års alder har blitt veldig slitt på utsatte steder (akkurat holdt sesongen ut), og i vått snøvær som nå blir den rimelig våt. Ikke bare dressen vi har nå, men alle dressene vi har hatt. Anonymkode: 9302f...dc9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #8 Del Skrevet 15. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg syns Stavanger er oppskrytt. Alle dressene her fra 4 års alder har blitt veldig slitt på utsatte steder (akkurat holdt sesongen ut), og i vått snøvær som nå blir den rimelig våt. Ikke bare dressen vi har nå, men alle dressene vi har hatt. Anonymkode: 9302f...dc9 Våt på utsiden vel og merke. Men veldig våt. Anonymkode: 9302f...dc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #9 Del Skrevet 15. februar 2024 Har ikke prøvd den men jeg er fornøyd med de billigere reima, aldri hatt noe problem Anonymkode: f5bdc...103 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #10 Del Skrevet 15. februar 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg syns Stavanger er oppskrytt. Alle dressene her fra 4 års alder har blitt veldig slitt på utsatte steder (akkurat holdt sesongen ut), og i vått snøvær som nå blir den rimelig våt. Ikke bare dressen vi har nå, men alle dressene vi har hatt. Anonymkode: 9302f...dc9 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Våt på utsiden vel og merke. Men veldig våt. Anonymkode: 9302f...dc9 Ja, da blir den jo bare enda tyngre en det den allerede er i forhold til andre dresser. Anonymkode: 8797e...94e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #11 Del Skrevet 15. februar 2024 Jeg kjøper aldri noe annet enn denne fremover. Beste dressen! Varm, sitter godt og gir god bevegelighet. Også slipper man alle disse kjemikaliene og at glidelås ryker. Den som brukes nå er like fin som da den ble kjøpt. Anonymkode: 599f4...1e2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #12 Del Skrevet 15. februar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg kjøper aldri noe annet enn denne fremover. Beste dressen! Varm, sitter godt og gir god bevegelighet. Også slipper man alle disse kjemikaliene og at glidelås ryker. Den som brukes nå er like fin som da den ble kjøpt. Anonymkode: 599f4...1e2 Ser dere nevner varm, alle deres ser jo stort sett varme, dessuten kan det bli for varmt med mild vinter og aktiv unge også. Anonymkode: 8797e...94e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #13 Del Skrevet 15. februar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg kjøper aldri noe annet enn denne fremover. Beste dressen! Varm, sitter godt og gir god bevegelighet. Også slipper man alle disse kjemikaliene og at glidelås ryker. Den som brukes nå er like fin som da den ble kjøpt. Anonymkode: 599f4...1e2 Hvis du mener den er lett og gir god bevegelighet så er det mange dresser du ikke har sjekket ut altså😅 Anonymkode: 8797e...94e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caroliine Skrevet 15. februar 2024 #14 Del Skrevet 15. februar 2024 Jeg brukte reima gotland i mange år. Så kjøpte jeg name it, hadde like godt inntrykk av den altså. Har reima stavanger nå siden den var på tilbud og ble billigere enn name it sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #15 Del Skrevet 15. februar 2024 Reima er ikke god kvalitet så det kjøper vi ikke Anonymkode: a8d58...d7e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #16 Del Skrevet 15. februar 2024 Slites vanvittig fort på knærne🥵 Anonymkode: 81d86...b4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #17 Del Skrevet 15. februar 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Reima er ikke god kvalitet så det kjøper vi ikke Anonymkode: a8d58...d7e Hva kjøper dere da? Anonymkode: 8797e...94e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #18 Del Skrevet 15. februar 2024 caroliine skrev (34 minutter siden): Jeg brukte reima gotland i mange år. Så kjøpte jeg name it, hadde like godt inntrykk av den altså. Har reima stavanger nå siden den var på tilbud og ble billigere enn name it sin. Er det ikke name it som har fleecefor inni sin? Selv synes jeg ikke det er praktisk eller varmt nok. Anonymkode: 8797e...94e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #19 Del Skrevet 15. februar 2024 caroliine skrev (35 minutter siden): Jeg brukte reima gotland i mange år. Så kjøpte jeg name it, hadde like godt inntrykk av den altså. Har reima stavanger nå siden den var på tilbud og ble billigere enn name it sin. Hva er din erfaring med Stavanger vs Gotland da? Anonymkode: 8797e...94e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #20 Del Skrevet 15. februar 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Hva kjøper dere da? Anonymkode: 8797e...94e Isbjørn of Sweden , snjor Anonymkode: a8d58...d7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå