AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #1 Skrevet 15. februar 2024 Vet ikke hva det heter, men det jeg mener er når man holder seg for nesa, lukker munnen og blåser for å fjerne dotter i ørene. Popper det skikkelig med dere umiddelbart, eller må dere hjelpe til litt ved å f. eks gape? Når jeg gjør det blir dotten verre rett etter jeg har blåst, og den forsvinner ikke før jeg gaper den bort 😅 Håper det er forståelig forklart. Mistenker jeg har trang øretrompet, så er derfor jeg lurer. Anonymkode: 78d16...4ae
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #2 Skrevet 15. februar 2024 Det heter valsalvas manøver. Hvis dotten blir verre når du blåser, hadde du ikke trykk i utgangspunktet. Anonymkode: ee7b3...b4f
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #3 Skrevet 15. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det heter valsalvas manøver. Hvis dotten blir verre når du blåser, hadde du ikke trykk i utgangspunktet. Anonymkode: ee7b3...b4f Men hørselen blir bedre etterpå? Anonymkode: 78d16...4ae
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #4 Skrevet 15. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men hørselen blir bedre etterpå? Anonymkode: 78d16...4ae Veldig rart. Kanskje du blåser for hardt? Anonymkode: ee7b3...b4f
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #5 Skrevet 15. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Veldig rart. Kanskje du blåser for hardt? Anonymkode: ee7b3...b4f Aner ikke. Nå skal det sies at jeg er gravid og i den forbindelse har veldig mye slim i hele systemet, så det er sikkert en årsak til at det er så tett nå. Anonymkode: 78d16...4ae
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #6 Skrevet 15. februar 2024 Test ut å holde deg for nesen, blåse litt - altså ikke blåse ut dottene og så svelg. Det hjalp for meg når det ble verre av å blåse ut - og mye mer skånsomt for trommehinnen. Anonymkode: 06ad2...769
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå