Gjest DemoCRAZY! Skrevet 1. februar 2006 #1 Skrevet 1. februar 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=179024 Land of the free, home of the brave?
Gjest King James II Skrevet 1. februar 2006 #2 Skrevet 1. februar 2006 Er det noe nytt ? Alle vet jo at ytringsfriheten ikke står sterkt i USA, bare se på alle journalistene som blir fengslet. Jeg har sakt det tideligere og sier det igjen USA er et diktaturisk demokrati.
Gjest biggen bols Skrevet 1. februar 2006 #3 Skrevet 1. februar 2006 USA er et diktaturisk demokrati. ←
Gjest King James II Skrevet 1. februar 2006 #4 Skrevet 1. februar 2006 Det er et diktatur hvor man har valg regelmesig for og bytte leder. Isteden for at man som regel i diktaturer sitter i ja kanskje 50 år. så sitter man i et demokratisk diktatur ikke lenger en det man kan altså i USA 8 eller 4 år, Nå er jo også Demokratisk Diktatur noe jeg fant på..Tror egentlig ikke det er noe som heter det...Det er bare det jeg kaller USA.
Gjest Aimable Amie Skrevet 1. februar 2006 #5 Skrevet 1. februar 2006 (endret) Hva med Norge da ? Det er ikke så veldig lenge siden aktivister fra Natur og Ungdom ble fjernet fra lokalet da Bondevik skulle tale. Ikke misbruk ordet, diktatur ! Endret 1. februar 2006 av Aimable Amie
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #6 Skrevet 1. februar 2006 Jeg misbruker ikke ordet..Det er veldig sjeldent jeg bruker ordet Diktatur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå