AnonymBruker Skrevet 15. februar #1 Del Skrevet 15. februar Jeg røyker nå white Kent. Den mildeste sigaretten jeg vet om. 0.1 mg nikotin. Jeg skal bytte ut med snus i en overgangsfase til å slutte. Har aldri snust før, så kan ikke merker. Hvilken snus er den mildeste, som kan være erstatning for sigaretten i en overgangsfase? Anonymkode: 09481...287 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #2 Del Skrevet 15. februar https://www.snuslageret.no/snus-styrke/mild-snus/ Anonymkode: 0f357...00f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #3 Del Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (13 timer siden): https://www.snuslageret.no/snus-styrke/mild-snus/ Anonymkode: 0f357...00f Takk, men syntes det var vanskelig å velge? Forsto ikke helt. Det står at det er under 7mg nikotin, men det er vel voldsomt sterkt for meg som bruker 0.1mg? Hvilken vil du anbefale? Mildest mulig, gjerne slim, som gjerne kan kjøpes på butikk, så jeg kan teste ut en boks ☺️Ts Anonymkode: 09481...287 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #4 Del Skrevet 21. februar Hvorfor røyker Kent White??😂 Anonymkode: 1b041...e01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #5 Del Skrevet 21. februar Er det ikke bedre å gå over til tyggis? De har ned i 2 mg, muligens lavere. Anonymkode: 6a449...c39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #6 Del Skrevet 21. februar Snus er sinnsyyykt mye sterkere enn sigaretter, så her ville jeg i så fall gått for Onico. Som er nikotinfri.. Anonymkode: e7bdd...854 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 21. februar #7 Del Skrevet 21. februar Mocca tipper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå