Gå til innhold

Dere som ikke fikk reist så mye i 20 årene,angrer dere?

AnonymBruker

Ville du reist mer når du var ug?   

41 stemmer

1. 1. Ville du reist mer når du var ug?

• Ja
      24
    • Ber meg ikke
      17

Anbefalte innlegg

Blir ikke helt det samme å reise, når man er 40-60. Fikk reist svært sjelden når jeg var yngre, og er ikke så motivert til det nå. Men skulle ønsk atjeg hadde opplevd mer

Anonymkode: 5964c...f23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg fikk barn som 21 åring men har likevel reist mye, selv om det har vært med barn. Jeg kan også ta det igjen i 40-årene når barna er flyttet hjemmefra :) 

Anonymkode: 2a9ed...e8d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjell på å ønske det og ikke å ha mulighet. Så ja, skulle gjerne reist mer tidligere.

Anonymkode: 5905f...358

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrer på at jeg aldri dro til Bali. Mexico. Thailand. Osv osv. men - jeg var alene, jobba og sto på for luselønn - hadde ikke råd til reise.

Anonymkode: ce10e...e24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke reist så mye. Har ennå helse da 🤣Så kan. Men er ikke så motivert til å bli den halvgamle fyren som reiser helt  alene

Endret av Geogass
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, mye mer gøy å reise nå i 40 åra når jeg faktisk har råd til det.

Anonymkode: df6c0...c4d

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker said:

Fattigmanns trøst. 

Anonymkode: 42a21...a10

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har reist mye, og bodd i flere land. Bor nå i Singapore og ungen går i svensk barnehage. Eier hverken bolig eller bil. Har aldri hatt god råd, man må prioritere. 

Anonymkode: 9874c...4df

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reiste mye i 20 årene, og det er jeg glad for.  Opplevde så mye og ble kjent med masse mennesker, spiste mye god og annerledes mat,  og fikk utvidet mitt syn på verden.  

Har reist mye etter at jeg fikk barn også,  og på grunn av mine opplevelser i 20 årene, har vi aldri reist på charterferie.  Jeg er flink til å søke etter spennende steder vi kan besøke,  vi leier hus, hotell og leiligheter selv og setter sammen våre egne reiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg angrer. Ble syk/ufør da jeg var 40, og klarer ikke å reise 😔. Den så jeg ikke komme.

Anonymkode: 56dab...875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Forskjell på å ønske det og ikke å ha mulighet. Så ja, skulle gjerne reist mer tidligere.

Anonymkode: 5905f...358

Akkurat det her.

Ikke alle hadde $$$ i 20-årene for å reise verden rundt.

Anonymkode: a1b16...117

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man angrer vel ikke når man ikke kunne 🙃

Først har man ikke råd

Så har man råd, men ikke tid

Så har man både tid og råd, ingen å reise med

Så har man tid, råd og noen å reise med, men så blir man syk

😕

Nå har jeg ikke lyst lenger

Altfor mye styr

Anonymkode: 12d02...475

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle ønske jeg fikk oppleve det, men angrer ikke. Man kan ikke reise så lenge boligprisene stiger med flere prosent hvert år. Ihvertfall ikke før man har kjøpt endelig bolig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært en globetrotter, trivs best hjemme. Og jeg angrer aldri ting jeg ikke har gjort, det er bare dumt. 

Anonymkode: 974a9...2d1

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både ja og nei. Reiste mye med foreldrene mine som barn, og rakk både festlig med venner og festival i Europa før barn. Men fikk barn tidlig i 20-årene, og har reist mye med sønnen min etter jeg fikk han. Eneste jeg føler jeg gikk glipp av var backpackertur over lengre tid. Må skyndte meg å si at det kan være helt fantastisk å reise med barn også. Sønnen min er lik meg og har de samme interessene. 

Vi liker kultur og historie, så charterferie har aldri vært aktuelt for oss. To uker på Granca med all inclusive appellerer ikke til oss. Vi leier bolig, og prioriterer opplevelser på ferie fremfor to uker med basseng. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i slutten av 20årene. Har råd og tid, men ikke så lyst 😂 Tror ikke jeg kommer til å angre, men hvem vet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad jeg backpacket verden og Europa rundt i starten av 20-årene - for nå har jeg barn, og reising med barn er IKKE det samme. Pluss at det er enormt mye dyrere. 

Anonymkode: 71ce4...707

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både og.. Skulle sikkert dratt på fylletur til Aia Napa med vennegjengen som "alle" på min alder har gjort.. Eller backpacket i Asia og Thailand..  Samtidig er ikke det meg i det hele tatt. Fikk barn tidlig, og vi har prioritert å reise med de, evt en langhelg. Barna har vært med til Danmark, Sverige, England og Polen feks når jeg var i 20årene. Frankrike, Italia, Kroatia og Spania i 30årene. Sparer til Cruise i begynnelsen av 40årene. Har prioritert familietur med barn.. 

Anonymkode: 9a73b...ba7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

100%

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...