AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #1 Skrevet 15. februar 2024 Dette har kommer sånn sakte, nesten umerkelig den siste måneden. Startet i førsten av januar. Nå er det såpass at jeg glemmer pinkoder, forteller ting to ganger sånne småting. Legen sa at jeg kan oppleve å ikke finne ord, og bruke feil ord osv. Men ikke denne glemskheten? Flere som bruker disse å opplever dette? Og vil det blir bedre? Del gjerne erfaringer her, jeg er ikke ferdig trappet opp enda. Litt spent om dette vil forverres. Anonymkode: 52ecd...0c5
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #2 Skrevet 15. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dette har kommer sånn sakte, nesten umerkelig den siste måneden. Startet i førsten av januar. Nå er det såpass at jeg glemmer pinkoder, forteller ting to ganger sånne småting. Legen sa at jeg kan oppleve å ikke finne ord, og bruke feil ord osv. Men ikke denne glemskheten? Flere som bruker disse å opplever dette? Og vil det blir bedre? Del gjerne erfaringer her, jeg er ikke ferdig trappet opp enda. Litt spent om dette vil forverres. Anonymkode: 52ecd...0c5 Jepp jeg slutta pga dette. Anonymkode: aec57...c95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå