Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ok, det er ikke sikkert dette hjelper på alle, men jeg har funnet de produktene som gjør at jeg er kjempefornøyd med huden min! Så da tenkte jeg at jeg måtte dele det med dere med-søstre ;)

- En gang i blant (når du føler du trenger det - f.eks en gang i uken?) må du peele huden. Jeg har prøvd mange peelinger (f. eks de sugar scrub'ene fra Body Shop), men har ikke vært skikkelig fornøyd med noen av de. Så fant jeg "L'Oreal Exfotonic Exfoliator" (den havgrønne boksen - finnes i dagligvarebutikker) og den er KJEMPEBRA. Jeg skrubber godt med den, og kjenner at huden blir kjempeglatt. Koster ca 80-90,-

- Deretter vasker jeg ofte (ikke alltid) kroppen med "Eucerin Wash Oil" (fåes på de fleste apoteker). En såpeolje som du kan massere inn i huden, for så å skylle av etterpå. Kjempedeilig, og huden kjennes myk etterpå. Den fungerer også godt til barbering av leggene og bikinilinje. Lukter nesten ingenting, er veldig mild og bra for huden. Den koster rundt 100 kroner, litt mer tror jeg. Men den holder en stund (pumpeflaske)

- Når jeg da har tørket huden med håndkle, smører jeg på en body lotion. Den ultimate body lotionen (syns jeg da) er "Vichy Lipidiose 2". Koster ca. 200,- for 500 ml. Den er helt fantastisk! Tørker raskt inn i huden, og etterlater den silkemyk. I tillegg (når jeg har tomt av Vichy) så kan også vanlig "Natusan Baby Lotion" gjøre underverker. Jeg har prøvd mange body lotioner (Biotherm osv), men faller alltid tilbake til disse to. Også er Eucerin sin body lotion et godt alternativ. Men Vichy ligger på plass nr. 1.

- Og husk på: drikk mye vann, det gjør iallfall jeg (men dette har dere hørt før).

Så, dette er altså de produktene som får kjæresten min til å komme med kommentarer som: "Åh, du har den myykeste huden jeg har kjent. Babyhud!" :sjarmor:

Som sagt er det ikke sikkert dette gjelder for alle, men jeg har altså aldri vært mer fornøyd med huden min :) Så jeg ville bare dele det med dere.

Endret av Lanalia
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bare føye til en ting.

OLJE!

Ta tran eller udos choiche hver dag. Da trenger man ikke dyre kremmer og alskens tull.

Jeg er 36 år og har kjempemyk og glatt rynkefri hud.

Skrevet

Heltv enig..Er 44 år og har flott hud både på kropp/ansikt.Tar av og til udos choise den er best,men nå tar jeg en annen olje.

Gjest Jalileh
Skrevet
Heltv enig..Er 44 år og har flott hud både på kropp/ansikt.Tar av og til udos choise den er best,men nå tar jeg en annen olje.

Tar den oljen selv. Men jeg er bare 23...men uansett, fint å gardere seg. :lol:

Skrevet

Åh? Spennende. Hvor får man kjøpt denne oljen da? Er ikke så flink til å ta tran o.l. Kanskje jeg burde begynne med det :sjenert:

Skrevet

Må den kjøpes på helsekost? Og hva er prisen?

Skrevet

kjøpes på helsekost ja.. 500 ml koster ca 260 kr så den er jo dyr da.

Selv foretrekker jeg vanlig tran. Den har samme effekt på min hud og koster rundt 50 lappen.

• 1 måned senere...
Gjest Gjesta
Skrevet

I går var jeg ute og shoppet litt. Kjøpte L'oreal Exfotonic Exfoliator, Eucerin dusjolje og Vichy Lipidiose 1 (men angrer litt på at jeg ikke kjøpte 2). Nå skal den gustne vinterhuden bli fin :)

Gjest Gjest
Skrevet

Så flott! :) Da får jeg håpe produktene har samme effekt på deg! :)

Gjest Jalileh
Skrevet (endret)

Selv så bruker jeg skrubbevotter i fra BodyShop. Syns det fungerer bedre enn noen annen skrubb.

Havsalt i fra Dermalogica gir også en silkemyk hud. Naturlig og med store korn som tar i et tak.

Nå er jo jeg an "naturfreak" da, så jeg vil nesten ikke ha noe på meg som ikke er naturlig. :)

UdosChoice fåes også kjøpt hos Proteinfabrikken.no. Men det er billigere hos helsekost.

Endret av Seniorita_
Skrevet

Et lite tips til i kampen for myk hud; oljepeeling fra L'Occitane.

Verdens deiligste peeling, Verbena Body salt scrub. 100% Organisk.

Huden blir smooth as a Babys's butt :ler:

Det følger med en søt liten treskje til å ta av krukken med også, gjør seg godt på badehyllen. Lukter fresht også. ;)

Gjest Gjesta
Skrevet
Så flott! :) Da får jeg håpe produktene har samme effekt på deg! :)

Men burde jeg gå og bytte den vichyen nr 1 i 2? 1 var også for tørr hud sto det da... :sjenert:

Gjest Gjesta
Skrevet

Forskjellen på 1 og 2 er mest konsistensen. 2 er mer en krem, og må gnis inn. Hvis du ikke er kjempetørr, holder nr 1. :)

Gjest Gjesta
Skrevet
Forskjellen på 1 og 2 er mest konsistensen. 2 er mer en krem, og må gnis inn. Hvis du ikke er kjempetørr, holder nr 1.  :)

oki, men da klarer jeg meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...