Chriistiinee Skrevet 15. februar 2024 #1 Skrevet 15. februar 2024 Jeg har aldri egentlig vært så interessert i å etablere meg med kjæreste / ektefelle / samboer og barn. Jeg er ingen romantiker, liker ikke sex, fungerer dårlig i samvær med andre, er dårlig med barn og er ganske pessimistisk for fremtiden. Likevel kjenner jeg at jeg savner noen å komme hjem til, en som er glad for å se meg, en å varme seg inntil i sengen og sitte ved siden av når jeg ser film, en å være med på fritiden. En hund hadde vært perfekt, hadde ikke livssituasjonen min gjort det vanskelig. Vi hadde hunder i min barndom, men selv med en hund er ikke behovet helt dekket. Behovet for å føle seg ønsket, elsket og nytting strekker seg lengre enn til et kjæledyr, men oppleves av og til litt som et behov for å kunne appellere til samme art som meg selv [menneske], ikke bare andre [arter]. Jeg hadde nok aldri duget særlig i et forhold. Platoniske er ikke gode nok, og venner mister jeg når deres kjærlighetsbehov må dekkes og deres biologiske klokker tikker. Jeg har prøvd å finne mennesker på nettet, flørtet min vei gjennom bylivet, men havnet i særs ukomfortable situasjoner i stedet. Så nå er jeg utkjørt, sliten av å ha "one night stands" eller møte ekle typer, og lurer på om dette er det livet jeg kommer til å få. At det beste jeg kan få er et singelliv med en hund. Jeg elsker hunder, så jeg gråter ikke over det, men jeg er redd det likevel vil føles litt som det beste av en dårlig situasjon.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #2 Skrevet 15. februar 2024 Basert på det første avsnittet, så tror jeg du skal glemme det. Ville du utsatt et menneske for å være sammen med deg? Du liker ikke sex, er dårlig med relasjoner og pessimistisk. Psykolog er mitt råd, for å finne ut hva som ligger bak dette. Først når du er litt optimistisk, eller hvertfall nøytral til fremtiden, bedre med relasjoner og har funnet ut hva du liker seksuelt, er du klar for en form for relasjon. Anonymkode: f49fb...a54 2
Chriistiinee Skrevet 15. februar 2024 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Basert på det første avsnittet, så tror jeg du skal glemme det. Ville du utsatt et menneske for å være sammen med deg? Du liker ikke sex, er dårlig med relasjoner og pessimistisk. Psykolog er mitt råd, for å finne ut hva som ligger bak dette. Først når du er litt optimistisk, eller hvertfall nøytral til fremtiden, bedre med relasjoner og har funnet ut hva du liker seksuelt, er du klar for en form for relasjon. Anonymkode: f49fb...a54 Jeg vet det. Jeg vil jo ikke utsette noen for meg bare fordi jeg begynner å bli desperat.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #4 Skrevet 15. februar 2024 Hvorfor liker du ikke sex? Hvorfor er du pessimistisk? Er dette noe du kan endre på? Du kan selvsagt være aseksuell, men om du ikke er det så er sex med den rette veldig bra. Det finns helt sikkert egne dating sider eller noe for aseksuelle vil jeg tro. Pessimistisk kan man jo endre på, du ønsker vel ikke å være sånn? Om du endrer deg litt så kan du fint også få deg alt du ønsker her i livet. Anonymkode: 0f79a...a07
Chriistiinee Skrevet 15. februar 2024 Forfatter #5 Skrevet 15. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor liker du ikke sex? Hvorfor er du pessimistisk? Er dette noe du kan endre på? Du kan selvsagt være aseksuell, men om du ikke er det så er sex med den rette veldig bra. Det finns helt sikkert egne dating sider eller noe for aseksuelle vil jeg tro. Pessimistisk kan man jo endre på, du ønsker vel ikke å være sånn? Om du endrer deg litt så kan du fint også få deg alt du ønsker her i livet. Anonymkode: 0f79a...a07 Jeg liker bare ikke sex. Det er ikke behagelig for meg. Jeg har aldri lyst på sex heller. Jeg er nok aseksuell. Jeg er pessimistisk for fremtiden, på grunn av krig, klimaendringer, økonomi + div.
nisselue Skrevet 15. februar 2024 #6 Skrevet 15. februar 2024 4 minutter siden, Chriistiinee said: Jeg liker bare ikke sex. Det er ikke behagelig for meg. Jeg har aldri lyst på sex heller. Jeg er nok aseksuell. Jeg er pessimistisk for fremtiden, på grunn av krig, klimaendringer, økonomi + div. Bare av nysgjerrighet - da du søkte på nettet (jeg gjetter datingapper), skrev du at du var aseksuell? Det finnes disse blant menn også selvfølgelig, så hva tenker du om det om du hadde funnet en aseksuell mann? 1
Chriistiinee Skrevet 15. februar 2024 Forfatter #7 Skrevet 15. februar 2024 nisselue skrev (29 minutter siden): Bare av nysgjerrighet - da du søkte på nettet (jeg gjetter datingapper), skrev du at du var aseksuell? Det finnes disse blant menn også selvfølgelig, så hva tenker du om det om du hadde funnet en aseksuell mann? Nei, jeg skrev ikke det. Var forsovet ikke på datingsider, bare chatforum.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #8 Skrevet 16. februar 2024 Har det på samme måte noen ganger. Men da er det fint å komme inn her og få bekreftet at det er best å være alene. Se på svarene du umiddelbart får. Sex,sex,sex,sex,meg,meg,meg,meg!!! Sånn er det tydeligvis i et forhold. Og folk lurer på hvorfor noen heller foretrekker å være alene 😯 Æsj , altså ! Best å holde folk på avstand. Anonymkode: ed4bf...bfb 1
Chriistiinee Skrevet 16. februar 2024 Forfatter #9 Skrevet 16. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har det på samme måte noen ganger. Men da er det fint å komme inn her og få bekreftet at det er best å være alene. Se på svarene du umiddelbart får. Sex,sex,sex,sex,meg,meg,meg,meg!!! Sånn er det tydeligvis i et forhold. Og folk lurer på hvorfor noen heller foretrekker å være alene 😯 Æsj , altså ! Best å holde folk på avstand. Anonymkode: ed4bf...bfb Haha, ja. Jeg bruker av og til dette og true crime på TV for å føle meg litt bedre i ensomheten. 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #10 Skrevet 16. februar 2024 Chriistiinee skrev (1 time siden): Haha, ja. Jeg bruker av og til dette og true crime på TV for å føle meg litt bedre i ensomheten. Ja,true crime funker også. Anonymkode: ed4bf...bfb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå