Gå til innhold

Ville du solgt huset ditt dersom en millionær ringte på døra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

La oss si at noen tok kontakt med deg som huseier og sa at de ønsket å kjøpe huset ditt til et par millioner over markedsverdi. Ville du solgt da? Hva måtte evt. ha vært kriteriene for at du skulle selge et hus du trivdes i, og ikke hadde hatt planer om å selge?

Anonymkode: 5acb4...945

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flytte for 2 millioner kroner? Ja, takk.

Anonymkode: 9e542...403

• Liker 8
Skrevet

To mill over takst? Jepp. Hadde solgt. 

Anonymkode: 428a5...8cc

• Liker 12
Skrevet

Jepp...hadde jeg fått 8 millioner skulle jeg gjort det:)

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde vurdert det ja. :) 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Da hadde jeg sagt nei takk og lukket døren.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

La oss si at noen tok kontakt med deg som huseier og sa at de ønsket å kjøpe huset ditt til et par millioner over markedsverdi. Ville du solgt da? Hva måtte evt. ha vært kriteriene for at du skulle selge et hus du trivdes i, og ikke hadde hatt planer om å selge?

nei, måtte vært minst 10 millioner markedsverdi.

Anonymkode: e9e59...77c

• Liker 4
Skrevet

Jepp, helt klart. Det hadde gitt oss de to mill vi "mangler" til å oppgradere til en større bolig i samme skolekrets uten å makse lånet. Er ikke gira på å makse lånet, så derfor blir vi boende.

Anonymkode: d50e3...739

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Å plutselig ha 2 mill ekstra i egenkapital? Ja, selvfølgelig hadde jeg sagt takket ja til det. 

Anonymkode: c0deb...f96

• Liker 8
Skrevet

Hadde løpt inn og pakket med en gang.

Anonymkode: 7528f...1a3

• Liker 7
Skrevet

Ja, det hadde jeg nok gjort. Men måtte fått litt tid på å finne en ny bolig. 

Anonymkode: 39d14...c99

• Liker 3
Skrevet

Ja, hadde helt klart gjort det! De pengene hadde kommet veldig godt med. 

Anonymkode: 4455d...557

• Liker 1
Skrevet

Jeg er sannelig ikke sikker på at jeg hadde gjort det for 2 mill. Jeg bor i barndomshjemmet mitt og har en slike type tomt som man ikke lenger finner sentralt. Jeg tror jeg måtte ha blitt betalt mer enn 2 millioner i overpris. Snakker vi over 3 millioner så hadde det holdt til å slutte å jobbe og klare meg til jeg får pensjon. Jeg hadde muligens vurdert det da.

Anonymkode: 748b8...146

• Liker 12
Skrevet

Solgt på flekken.

Ville ikke omtrent alle solgt til 2 mill over takst? Man skal være bra heimføing eller veldig rik for å ikke gjøre det. Kan jo bare kjøpe en annen tilsvarende bolig i nabolaget og ha 2 mill til overs på konto hvis det er så viktig å bo samme sted.

Anonymkode: 64801...dba

• Liker 3
Skrevet

Det har vi allerede takket nei ett par ganger. Det er en aggressiv utbygger som sikler på tomten vår. 

Anonymkode: 01546...a21

• Liker 7
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Any day!! Hadde satt igjen med 6 mill på konto da og hadde ikke hatt noe problem med å finne en ny bolig og fortsatt hatt et par mill på kontoen. 

Anonymkode: 36371...5c8

Skrevet

Nei. 

Trives så godt med å bo her.

Men hadde muligens sagt ja om jeg hadde funnet meg et like fint sted som jeg kunne trives like godt i.

Anonymkode: 318d7...4eb

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Hadde lett sagt ja til det! Betingelse: gi meg tre måneder til å finne annen bolig 😅

Anonymkode: 8d1e5...824

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...