AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #1 Skrevet 15. februar 2024 Noen som har erfaing, menn som damer. Bidrar dette til deres sexliv? Ønsker svar fra mennesker med erfaring. Anonymkode: 2e840...11b
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #2 Skrevet 15. februar 2024 Kvinner jevnt over plukker ut peniser på 16-17cm med litt omkrets som det de preferer når de plukker ut bilder av peniser. Selv om de påstår at de foretrekker gjennomsnittet på 13-14cm når de blir spurt. Det er da ganske åpenbart at en penissleeve er det god nytte i. Har en selv og dama lager helt andre lyder når jeg har på sleeve enn når jeg gir henne gjennomsnittlig pikk. Så kommer det vel noen her og kjører glosa "er ikke størrelsen, men hvordan man bruker den som gjelder!!!", men velllll... om de brukes helt likt så er det å foretrekke med størrelse enn en 12 cm tynn blyant. Anonymkode: 48550...781 1 1
Påkrevd Skrevet 15. februar 2024 #3 Skrevet 15. februar 2024 Har prøvd, mest for moro skyld. For meg som mann forsvant jo alt av følelse. Som å dra på seg en 2cm tjukk kondom. Hun jeg brukte den på, syntes heller ikke det var noen höjdare, så dett var dett. 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #4 Skrevet 15. februar 2024 Vi har brukt sleeve en del ganger. Jeg (mannen) liker synet av å se en stor "pikk" penetrere kona. I tillegg får jeg mye bedre utholdenhet ved å bruke sleeve. Har problemer med for tidlig utløsning til vanlig. Vanligvis kommer jeg ikke mens jeg har sleeve på, men kommer raskt etter at jeg har tatt den av. Kona er ikke så interessert i å bruke dem. Hun foretrekker uten, men er med på å bruke dem en gang i blant. Men det er absolutt meg som er pådriveren. Hun har aldri foreslått å bruke sleeve. Vi bruker dyre silikonsleeves fra Blissfull Creations, som må bestilles fra USA . Disse er tilpasset mine mål innvendig og passer perfekt til meg. De er svært realistiske, finnes i mange forskjellige størrelser og former, og man kan velge hvor myk eller hard man vil at silikonen skal være. Jeg har gjort bomkjøp og kjøpt en som er for stor. Blir de lengre enn ca 18 cm og/eller har større omkrets enn ca 18 cm blir det ubehagelig for kona. Et tips er å varme opp sleeve og lube i et elektrisk varmeteppe før bruk. Det blir mer behagelig for dama enn hvis den er romtemperert. Anonymkode: 47905...e96 1
SlemUlv Skrevet 15. februar 2024 #5 Skrevet 15. februar 2024 Vi har 2 sleeves, i forskjellige fasonger. De blir sjelden brukt, da det blir alt for vondt for meg.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #6 Skrevet 15. februar 2024 Leser ulike erfaringer, og ulik mottakelse fra partnere. Ser at størrelse motiverer menn og økt utholdenhet. Ingen skriver om å føle seg degradert, bare mindre følsomme, liker å fremstå stor. Mye her som betyr noe for mange menn. Flere som har positive erfaringer? Kvinner? Anonymkode: 2e840...11b
Gammelsmurfen Skrevet 15. februar 2024 #7 Skrevet 15. februar 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Vi har brukt sleeve en del ganger. Jeg (mannen) liker synet av å se en stor "pikk" penetrere kona. I tillegg får jeg mye bedre utholdenhet ved å bruke sleeve. Har problemer med for tidlig utløsning til vanlig. Vanligvis kommer jeg ikke mens jeg har sleeve på, men kommer raskt etter at jeg har tatt den av. Kona er ikke så interessert i å bruke dem. Hun foretrekker uten, men er med på å bruke dem en gang i blant. Men det er absolutt meg som er pådriveren. Hun har aldri foreslått å bruke sleeve. Vi bruker dyre silikonsleeves fra Blissfull Creations, som må bestilles fra USA . Disse er tilpasset mine mål innvendig og passer perfekt til meg. De er svært realistiske, finnes i mange forskjellige størrelser og former, og man kan velge hvor myk eller hard man vil at silikonen skal være. Jeg har gjort bomkjøp og kjøpt en som er for stor. Blir de lengre enn ca 18 cm og/eller har større omkrets enn ca 18 cm blir det ubehagelig for kona. Et tips er å varme opp sleeve og lube i et elektrisk varmeteppe før bruk. Det blir mer behagelig for dama enn hvis den er romtemperert. Anonymkode: 47905...e96 Jobber du for de? Høres nesten sånn ut. 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #8 Skrevet 15. februar 2024 Gammelsmurfen skrev (12 minutter siden): Jobber du for de? Høres nesten sånn ut. Ja, vi som jobber der er veldig opptatt av å få fram at damene ikke synes sleeves er noe særlig interessant. Anonymkode: 47905...e96 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #9 Skrevet 15. februar 2024 Gammelsmurfen skrev (12 minutter siden): Jobber du for de? Høres nesten sånn ut. Blissfull C er et selskap som selger fra USA, så det spørsmålet vil jeg bli overrasket blir svart med et ja. Har Gammelsmurfen erfaring med sleeve, eller er dere bare avsporing? Anonymkode: 2e840...11b
Gammelsmurfen Skrevet 15. februar 2024 #10 Skrevet 15. februar 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Blissfull C er et selskap som selger fra USA, så det spørsmålet vil jeg bli overrasket blir svart med et ja. Har Gammelsmurfen erfaring med sleeve, eller er dere bare avsporing? Anonymkode: 2e840...11b Sleeves er for pingler.
Sphere Skrevet 15. februar 2024 #11 Skrevet 15. februar 2024 Jeg synes det i prinsippet er veldig spennende fordi jeg føler meg veldig liten sammenlignet med sleeven jeg har. Men for både meg og de partnerne jeg har forsøkt det med har det ikke vært noen høydare. Vi har alle foretrukket uten. Selv om jeg er mye mindre.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #12 Skrevet 15. februar 2024 Vi har prøvd noen ganger, men jeg synes sleevet er tungvint å tre på, og kona synes størrelsen blir for stor. Rent visuelt synes jeg det er pirrende å se den digre kuken gli inn og ut av musen på dama. For å få det til å gå for meg må sleevet av. Anonymkode: afebf...241
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #13 Skrevet 15. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi har prøvd noen ganger, men jeg synes sleevet er tungvint å tre på, og kona synes størrelsen blir for stor. Rent visuelt synes jeg det er pirrende å se den digre kuken gli inn og ut av musen på dama. For å få det til å gå for meg må sleevet av. Anonymkode: afebf...241 Samme her. Tanken tenner meg, så kons har blitt med på å prøve et par ganger. Litt knotete syntes jeg, og hun syntes det ble ubehagelig. Anonymkode: eb093...131 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #14 Skrevet 15. februar 2024 Leser at noen knoter slik at det går utover nytelsen. Mangel på øvelse eller bare nerver? Anonymkode: 2e840...11b
Doolittle Skrevet 15. februar 2024 #15 Skrevet 15. februar 2024 Er jo tydelig i både denne og alle de (mange) andre sleeve-trådene her inne at de fleste kvinnene ikke er så kjempefans og vil ha mennene sine som de er, mens det er menn som ivrer etter sleeve og mer omkrets og lengde. Jeg tenker det er en grei pekepinn. 4
Påkrevd Skrevet 15. februar 2024 #16 Skrevet 15. februar 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Leser at noen knoter slik at det går utover nytelsen. Mangel på øvelse eller bare nerver? Anonymkode: 2e840...11b Det er jo ikke snakk om å knote, ihvertfall ikke mer enn med en kondom, men det kan bare ikke bli like bra med en tjukk sleeve på pikken. Kirurger jobber ikke med polvotter. Fintfølende nerver er der av en grunn, enten de sitter i fingre eller andre steder. 2 1
bullehurk Skrevet 15. februar 2024 #17 Skrevet 15. februar 2024 Påkrevd skrev (9 timer siden): Har prøvd, mest for moro skyld. For meg som mann forsvant jo alt av følelse. Som å dra på seg en 2cm tjukk kondom. Hun jeg brukte den på, syntes heller ikke det var noen höjdare, så dett var dett. Akkurat det med mannens følelse jeg tenkte på, Takk for svar
Elaine Marley Skrevet 15. februar 2024 #18 Skrevet 15. februar 2024 Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #19 Skrevet 16. februar 2024 9 hours ago, Doolittle said: Er jo tydelig i både denne og alle de (mange) andre sleeve-trådene her inne at de fleste kvinnene ikke er så kjempefans og vil ha mennene sine som de er, mens det er menn som ivrer etter sleeve og mer omkrets og lengde. Jeg tenker det er en grei pekepinn. Om du vet litt om kvinner så vet du at det er STOR forskjell på hva de påstår at de liker, og hva de faktisk liker. Akkurat som når de sier "ååå jeg vil ha en snill og god mann som behandler meg bra", men så velger de vekk alle dem og knuller i vei på menn de ikke kan få. Samme greia her. Kvinner sier "ååå nei det holder med en gjennomsnittlig det er hvordan den brukes som betyr noe!!!", men så stønner de betraktelig mer og kommer som et godstog om de blir pult av en med litt omkrets. Anonymkode: 48550...781 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #20 Skrevet 16. februar 2024 Kunne tenke meg å prøve det med partner fordi han er liten. Hadde ikke trengt å være en stor sleeve, bare gjennomsnitlig eller litt større. Det hadde nok vært mer tilfredstillende for meg vaginalt, men jeg kunne aldri spurt han om det - det hadde jo vært veldig fornærmende for ham. I tillegg til at det ikke er noe særlig om han ikke oppnår nytelse, hva er da poenget? Anonymkode: 21ba4...f0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå