Golden Skrevet 1. februar 2006 #1 Skrevet 1. februar 2006 Jeg har veldig lyst å finne ut om hva sterilisering gjør med hann hunden Vet du noe om det??
monikabrx Skrevet 1. februar 2006 #2 Skrevet 1. februar 2006 Dersom du har en god grunn til å sterilisere hunden er det ok. Men steriliserte hunder blir ofte litt late, dvaske og ikke minst overvektige.
Gjest camillo Skrevet 2. februar 2006 #3 Skrevet 2. februar 2006 Instruktøren min mener ihvertfall at det er en skandale å kastrere hannhunder. De mister personligheten - ifølge henne. Jeg har ikke peiling, og folk mener jo så forskjellig, som i alle andre sammenhenger.
Shagya Skrevet 2. februar 2006 #4 Skrevet 2. februar 2006 (endret) Venninnen min kastrerte hannhunden sin og han roet seg betraktelig ned, men er fortsatt en hyggelig fyr med personlighet, bare mindre vill og gal. Endret 2. februar 2006 av Shagya
Gjest Carmensita Skrevet 2. februar 2006 #5 Skrevet 2. februar 2006 Jeg har kastrert hannen min. Det ble gjort fordi han var kryptokid, hadde ikke gjort det ellers. Merker veldig lite forskjell på han. Han har absolutt ikke blitt feit, elsker å løpe mer enn å gå og har en utrolig herlig personlighet. Han har ikke like stort markeringsbehov, men forskjellen er egentlig veldig liten. Men generelt er jeg i mot å kastrere hunder uten at det er en medisinsk grunn for det. Det er heller ikke lov, men det kommer tydeligvis an på hvem veterinær man går til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå