Gå til innhold

Gravid å symptomene er forskjellig fra forje .

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere opplevd å hadd svært forskjellige svangerskap? Mitt siste svangerskap hadde jeg ekstrem svangerskapskvalme å ble lagt inn . 
Denne gangen så merker jeg ikke så mye, kvalme som kommer å går, veldig ømme pupper å veldig trøtt. Tenker nå at det må være noe galt. MA eller noe slikt, skal på tidlig ul om 2 uker men frykter nå at det ikke vil være noe hjerteslag der. 

Anonymkode: 64653...208

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merket ingenting i første svangerskap. Masse symptomer i andre. 

Anonymkode: 3cdc6...f87

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Har dere opplevd å hadd svært forskjellige svangerskap? Mitt siste svangerskap hadde jeg ekstrem svangerskapskvalme å ble lagt inn . 
Denne gangen så merker jeg ikke så mye, kvalme som kommer å går, veldig ømme pupper å veldig trøtt. Tenker nå at det må være noe galt. MA eller noe slikt, skal på tidlig ul om 2 uker men frykter nå at det ikke vil være noe hjerteslag der. 

Helt normalt. Ikke ta sorgene på forskudd🥰

Anonymkode: acac4...be2

Skrevet

Svangerskap er forskjellige, på samme måte som barn er forskjellige. 

At det var på en måte første gang, betyr ikke at det blir på samme måte gang nr 2. 

Anonymkode: 3dedb...b3e

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ingen svangerskap er like. Helt normalt at man har ulike symptomer, plager etc.. hatt 4 heeeelt ulike svangerskap. 

Anonymkode: 9617d...946

Skrevet

Takk for svar dere. 
huff så fælt det er å være gravid 🙈

Måtte de 12 første ukene gå fort. 
Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...