AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #1 Skrevet 15. februar 2024 Erfaringer med at barnet sover bedre sammen med far? Barnet 1 år våkner xxx ganger på natt og skriker etter morsmelk. Kjenner at det begynner å tære på, og jeg vurderer å kutte nattamming. Burde barnet sove med far? eller burde jeg ta avvenningen? Hva er mest skånsomt måte å gjøre det på? Anonymkode: 5a2e6...dc7
Sofakona Skrevet 15. februar 2024 #2 Skrevet 15. februar 2024 (endret) Gir dere grøt før leggetid? Hva med at dere gir falske på kvelden med mme sp kan dere bytte på å sove Endret 15. februar 2024 av Sofakona
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #3 Skrevet 15. februar 2024 Her tok far ungen på natt da vi avvennet nattammingen, tok tre-fire netter. Jeg prøvde, men det gikk ikke, hun roet seg aldri ned. Kuttet nattamming ved ett år Anonymkode: 3f3ce...fcb
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #4 Skrevet 15. februar 2024 Her funket det best at jeg tok barnet selv når jeg kuttet nattamming. Hun roet seg raskere med meg. Jeg kuttet ikke cold turkey da, trappet ned over en periode. Gikk egentlig ganske greit. Anonymkode: a8c8b...781
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #5 Skrevet 15. februar 2024 Nattamming bør faktisk begrenses kraftig eller kuttes ut uansett når barnet har begynt å få tenner. Kjenner flere unger som har hull i tennene i en alder av 1-2 år pga. nattamming. Barnet kan selvsagt sove med far, dere må bare prøve og se hva som funker best 😊 Anonymkode: f9ee8...837
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå