AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #1 Skrevet 15. februar 2024 Mine strenge foreldre mener jeg må finne mann fra min egen kultur (et land i Asia) men jeg liker høye norske hvite menn og jeg er også høyere enn de fleste menn fra samme land som meg. Min far sier han kan akseptere likevel norsk mann som er rik fra rik familie, god i engelsk, respekterer eldre, fast jobb. Hvordan finner jeg dem? Hva er signal på rikdom? Der jeg kom fra er det enkelt, dyr bil, flashy klær, bling/gull, tjenere betyr rik, men de egentlig rike i Norge skjuler det. Anonymkode: aab2b...c5c
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #2 Skrevet 15. februar 2024 Hvis du går på de riktige utestedene på Oslo Vest, så kan du møte rike arvinger. Men jeg er usikker på om de dekker kravene fra din far om fast jobb og respekterer eldre. Kanskje du kan starte på lege-studier og se om du finner en nesten ferdigutdannet lege? Eller på jusstudier for å finne en nesten ferdigutdannet jurist? Det er jo sikkert noen arvinger å finne der også. Anonymkode: e7fbd...1d1 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #3 Skrevet 15. februar 2024 Skal du finne en rik 25 åring må du trolig finne en arving eller en som har vært heldig med Krypto-investeringene. Anonymkode: b478d...8aa 6
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #4 Skrevet 15. februar 2024 Still deg på aker brygge. Der er det mange av disse "cocky kule rike gutta" du vil ha. Anonymkode: 5b445...f8a
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #6 Skrevet 15. februar 2024 6 minutter siden, AnonymBruker said: Skal du finne en rik 25 åring må du trolig finne en arving eller en som har vært heldig med Krypto-investeringene. Anonymkode: b478d...8aa Letteste er kanskje å sjekke skattelistene. Avisene pleier å legge ut de som er rikest på skattelistene under 30 år. https://e24.no/naeringsliv/i/rlMBEw/dette-er-de-30-rikeste-under-30 Anonymkode: b478d...8aa 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #7 Skrevet 15. februar 2024 De er kanskje i idrett miljøer? Kanskje bare noen idretter? Da mener jeg aktive, ikke tribunen. Anonymkode: aab2b...c5c
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #8 Skrevet 15. februar 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Mine strenge foreldre mener jeg må finne mann fra min egen kultur (et land i Asia) men jeg liker høye norske hvite menn og jeg er også høyere enn de fleste menn fra samme land som meg. Min far sier han kan akseptere likevel norsk mann som er rik fra rik familie, god i engelsk, respekterer eldre, fast jobb. Hvordan finner jeg dem? Hva er signal på rikdom? Der jeg kom fra er det enkelt, dyr bil, flashy klær, bling/gull, tjenere betyr rik, men de egentlig rike i Norge skjuler det. Anonymkode: aab2b...c5c Hvor gammel er du? Og hva har du tenkt å gjøre hvis du forelsker deg i noen som ikke passer i beskrivelsen ? Anonymkode: 644f6...c9e
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #9 Skrevet 15. februar 2024 4 minutter siden, Maskinfører said: Åssen. Asiatisk land er dette da ? Vil ikke avsløre. Men ikke nord-korea. Anonymkode: aab2b...c5c 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #10 Skrevet 15. februar 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvor gammel er du? Og hva har du tenkt å gjøre hvis du forelsker deg i noen som ikke passer i beskrivelsen ? Anonymkode: 644f6...c9e Kanskje noen mister hodet og forelsker seg random, jeg er ikke sånn og har både hode og hjerte. Anonymkode: aab2b...c5c
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #12 Skrevet 15. februar 2024 17 minutter siden, AnonymBruker said: Mine strenge foreldre mener jeg må finne mann fra min egen kultur (et land i Asia) men jeg liker høye norske hvite menn og jeg er også høyere enn de fleste menn fra samme land som meg. Min far sier han kan akseptere likevel norsk mann som er rik fra rik familie, god i engelsk, respekterer eldre, fast jobb. Hvordan finner jeg dem? Hva er signal på rikdom? Der jeg kom fra er det enkelt, dyr bil, flashy klær, bling/gull, tjenere betyr rik, men de egentlig rike i Norge skjuler det. Anonymkode: aab2b...c5c Regner med du er fra India, dere er ganske spesiell på dette med kaste system og hvem som er god nok eller ikke. Særlig penger Anonymkode: a04f2...e13 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #13 Skrevet 15. februar 2024 18 minutter siden, AnonymBruker said: Anonymkode: 192cb...74d Du ser rik og snill ut, fin bunad, men hvor høy er du egentlig? Anonymkode: aab2b...c5c 1
Majer Skrevet 15. februar 2024 #14 Skrevet 15. februar 2024 I østlige Asia skjuler man gjerne rikdom mens man i India og Pakistan ofte har en annen tilnærming. Hvorfor foreldrene dine ønsker at du skal finne en partner med ervervet hjerneskade er jo litt spesielt, men hva skal man gjøre?
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #15 Skrevet 15. februar 2024 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Anonymkode: 192cb...74d Golddigger. Anonymkode: 80284...249 1
Maskinfører Skrevet 15. februar 2024 #16 Skrevet 15. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vil ikke avsløre. Men ikke nord-korea. Anonymkode: aab2b...c5c Ikke Tyrkia ? 😊
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #17 Skrevet 15. februar 2024 Og hva kan du tilby som gjør at en 0.1% mann skal velge deg? Anonymkode: 4e188...351 2 1
Honey Dew Skrevet 15. februar 2024 #18 Skrevet 15. februar 2024 Du kan ikke gå på shopping etter rike menn. Livet fungerer ikke slik. Han skal forelske seg i deg og du i han. Er du kun forelsket i sosial status, bør du ikke ha stevnemøter. Jeg fatter ikke at du og foreldrene dine er så opptatt av sosial status at det blir latterlig. Hva hvis du finner deg en mann som kun er ute etter å bruke deg som glansbilde? Det er et liv du vil bli lei etter kort stund. 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #19 Skrevet 15. februar 2024 4 minutter siden, Honey Dew said: Du kan ikke gå på shopping etter rike menn. Livet fungerer ikke slik. Han skal forelske seg i deg og du i han. Er du kun forelsket i sosial status, bør du ikke ha stevnemøter. Jeg fatter ikke at du og foreldrene dine er så opptatt av sosial status at det blir latterlig. Hva hvis du finner deg en mann som kun er ute etter å bruke deg som glansbilde? Det er et liv du vil bli lei etter kort stund. Å bruke hodet er å sette minstekrav. Far og jeg er enig på det. Far ønsker svigersønn i egen kultur som kan ha vanlig norsk lønn eller ha bra sjanse til å få det/jobb+utdanning. Viktig er respekt for familie+jeg+svigerforeldre+eldre+kulturen. ELLER norsk mann men da må være rik også sier han og snakke bra engelsk som min far. Jeg liker høye menn, norske. Så må prøve å finne rik. Ikke veldig rik, men ikke gjeld, ikke kreditt, ferdig betalt bra hus+bil, bra lønn og ikke sløse på tull og andre damer eller dyre hobbyer som hunder. Anonymkode: aab2b...c5c
Honey Dew Skrevet 15. februar 2024 #20 Skrevet 15. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Å bruke hodet er å sette minstekrav. Far og jeg er enig på det. Far ønsker svigersønn i egen kultur som kan ha vanlig norsk lønn eller ha bra sjanse til å få det/jobb+utdanning. Viktig er respekt for familie+jeg+svigerforeldre+eldre+kulturen. ELLER norsk mann men da må være rik også sier han og snakke bra engelsk som min far. Jeg liker høye menn, norske. Så må prøve å finne rik. Ikke veldig rik, men ikke gjeld, ikke kreditt, ferdig betalt bra hus+bil, bra lønn og ikke sløse på tull og andre damer eller dyre hobbyer som hunder. Anonymkode: aab2b...c5c Rikdom er ikke det samme som kjærlighet og nå begynner jeg å tvile på deg 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå