AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #1 Skrevet 15. februar 2024 Er det flere enn meg som blir sliten av å ha folk rundt seg når man jobber, hos meg så suges energien ut av støy og av at det er folk overalt. Derimot når jeg jobber alene så får jeg energi og får gjort mye på kort tid. Jobber med en fysisk jobb. Andre som har det slik ? Har du gjort noe med det eller får du noe tilrettelagt? Anonymkode: 1e3e2...973
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #2 Skrevet 15. februar 2024 Helt normalt. Derfor driver jeg for meg selv. Anonymkode: 73d49...4f2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #3 Skrevet 15. februar 2024 22 minutter siden, AnonymBruker said: Er det flere enn meg som blir sliten av å ha folk rundt seg når man jobber, hos meg så suges energien ut av støy og av at det er folk overalt. Derimot når jeg jobber alene så får jeg energi og får gjort mye på kort tid. Jobber med en fysisk jobb. Andre som har det slik ? Har du gjort noe med det eller får du noe tilrettelagt? Anonymkode: 1e3e2...973 Bare å google åpent kontorlandskap og sykefravær. Anonymkode: b994a...4ad
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #4 Skrevet 15. februar 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Bare å google åpent kontorlandskap og sykefravær. Anonymkode: b994a...4ad Jobber i fysisk yrke så er ikke i noe kontorlandskap. Anonymkode: 1e3e2...973
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #5 Skrevet 15. februar 2024 Jeg har jobbet i en butikk med mye støy, det finnes ørepropper du kan bruke som filtrerer bort unødvendig støy men du hører likevel hva kollegaer sier. Du kan kjøpe noen på nett eller så vet jeg at audiografer driver med støping av ørepropper så du får noen som er tilpasset akkurat deg. Anonymkode: 01512...999
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå