AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #1 Skrevet 15. februar 2024 En yngre jente som jeg er sammen med sa ja til en trekant. To gutter. Jeg kjenner han brukbart selv, men jeg har ikke noe generell seksuell spenning til hverken han eller andre gutter/menn. Jeg synes det var ekstra spennende å se dama mi bli tatt av én som har ganske svær tjukk pikk. Hun sa selv hun ikke hadde noe i mot det. Ganske tennende for oss begge altså. Jeg er selv helt normal +.. Under forspillet fikk jeg så lyst/spurte og fikk lov til å holde i hans pikk en stund, og rettlede den inn i dama. Ble utrolig tent av akkurat det. Var det her en mild grad av bifili? Eller hva? Anonymkode: d33a5...ba3
911 Skrevet 15. februar 2024 #2 Skrevet 15. februar 2024 Hvorfor sette deg i bås? Det er bare å nyte det som tenner deg 🙂 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #3 Skrevet 15. februar 2024 911 skrev (6 minutter siden): Hvorfor sette deg i bås? Det er bare å nyte det som tenner deg 🙂 Nei selvsagt, det er én måte å se det på. Men hva med begge deler? Kommer nemlig til å gjenta dette. Også dama mi synes dette var tennende. Tror hun ble litt opphisset av at jeg ble det, og motsatt.. Kommer kanskje til å utvikle det til mer kontakt med han, men det stopper hos meg hvis han skal berøre min, det synes jeg ikke er tennende. Rart? Jo da, så jeg lurer jammen på hvor jeg er mtp mine seksuelle preferanser. Litt bifil? Anonymkode: d33a5...ba3 1
feliek54 Skrevet 15. februar 2024 #4 Skrevet 15. februar 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): En yngre jente som jeg er sammen med sa ja til en trekant. To gutter. Jeg kjenner han brukbart selv, men jeg har ikke noe generell seksuell spenning til hverken han eller andre gutter/menn. Jeg synes det var ekstra spennende å se dama mi bli tatt av én som har ganske svær tjukk pikk. Hun sa selv hun ikke hadde noe i mot det. Ganske tennende for oss begge altså. Jeg er selv helt normal +.. Under forspillet fikk jeg så lyst/spurte og fikk lov til å holde i hans pikk en stund, og rettlede den inn i dama. Ble utrolig tent av akkurat det. Var det her en mild grad av bifili? Eller hva? Anonymkode: d33a5...ba3 Jeg ønsker også 3kant med ei dame men da mest for at jeg nyter at dama nyter og få flere orgasmer. 1
911 Skrevet 15. februar 2024 #5 Skrevet 15. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei selvsagt, det er én måte å se det på. Men hva med begge deler? Kommer nemlig til å gjenta dette. Også dama mi synes dette var tennende. Tror hun ble litt opphisset av at jeg ble det, og motsatt.. Kommer kanskje til å utvikle det til mer kontakt med han, men det stopper hos meg hvis han skal berøre min, det synes jeg ikke er tennende. Rart? Jo da, så jeg lurer jammen på hvor jeg er mtp mine seksuelle preferanser. Litt bifil? Anonymkode: d33a5...ba3 Dette høres veldig spennende og tennende ut. Det samme synes nok du også da du/dere vil gjenta dette. Heldig du som har en dame som også tenner på dette. Jeg skulle ønske min var slik. Dette er en fantasi jeg ofte drømmer om. Vanskelig å definere om du er bifil, biseksuell eller bare "binysgjerrig". Du tenner i alle fall på, og er ikke redd for å være naken sammen med en annen gutt. Du er heller ikke redd for å komme i berøring med hans erigerte penis. Det er litt rart at det er turnoff om han berører din. Kan det være at hans er mye større enn din (jeg bare antar siden du skrev at han hadde en stor og tykk pikk)? Håper dere får mange gode opplevelser sammen. Del gjerne opplevelsene om du føler for det. Kanskje DENNE siden kan gi deg et litt bedre svar enn jeg kan? 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #6 Skrevet 15. februar 2024 Får du følelser for menn og kvinner? Nei? Da er du ikke bifil. Anonymkode: 2b34c...53b
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #7 Skrevet 15. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): En yngre jente som jeg er sammen med sa ja til en trekant. To gutter. Jeg kjenner han brukbart selv, men jeg har ikke noe generell seksuell spenning til hverken han eller andre gutter/menn. Jeg synes det var ekstra spennende å se dama mi bli tatt av én som har ganske svær tjukk pikk. Hun sa selv hun ikke hadde noe i mot det. Ganske tennende for oss begge altså. Jeg er selv helt normal +.. Under forspillet fikk jeg så lyst/spurte og fikk lov til å holde i hans pikk en stund, og rettlede den inn i dama. Ble utrolig tent av akkurat det. Var det her en mild grad av bifili? Eller hva? Anonymkode: d33a5...ba3 Om du tenner på å berøre en annen manns pikk så vil nok jeg si si er en eller annen grad av biseksuell. Anonymkode: 9c704...e76
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #8 Skrevet 15. februar 2024 Du er vel biseksuell da, ikke bifil. I Norge har vi jo faktisk kategorier for begge. Anonymkode: 4f39a...074
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå