AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #1 Skrevet 15. februar 2024 Hva er den beste ferien dere har hatt sammen med store barn/tenåringer? Mine er mellom 13 og 16. Anonymkode: 63d65...e2f
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #2 Skrevet 15. februar 2024 Det kommer egentlig an på barna. Eldste min (15) vil gjerne ha litt variasjon mellom bading og shopping. Yngste er mer fornøyd med å kun ligge med bassenget/bade i to uker, forutsatt at det er tilgang på skjerm.. Vi har hatt noen fine ferier der vi har kombinert badeliv og storby i sør-Europa. Men helt personlig synes jeg dagene i storbyen blir for varmt.. Anonymkode: 1381d...df8
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #3 Skrevet 15. februar 2024 Leie sommerhus med eget soverom til hver av barna. Gangavstand til strand og litt shopping. Da blir det en ferie med miks av familieliv og mulighet for at de kan gjøre noe på egenhånd. Anonymkode: 24a10...bd2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #4 Skrevet 15. februar 2024 Min erfaring er at de beste feriene nå når de er store er når de kan ta med en venn 🥴 Anonymkode: 57184...c91 1
Gjest jegerrinne Skrevet 15. februar 2024 #5 Skrevet 15. februar 2024 (endret) Kommer ann på ungdommen. Her så har våres jobbet hver sommer siden de var 13 år på sæter. Så de regner det som ferien sin. Her for 14 dager siden fikk de tlf om de ville komme i sommer og i 8 uker. Begge sa ja. Yngste blir hele perioden, eldste i 3uker siden han er i jobb ellers. De er nå 17 og 19 Men begge her elsker kiel fergen Endret 15. februar 2024 av jegerrinne
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #6 Skrevet 15. februar 2024 Skiferie i Alpene, leie hus i sydligere strøk med vennefamilier med barn i samme alder, hotellweekend med strand, shopping, aktiviteter. Anonymkode: 4fd2c...fb7 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #7 Skrevet 15. februar 2024 Vi var på tre typer ferier gjennom oppveksten min: Turer på hytta på fjellet Storbyferie til London, Paris o.l. 8-10 dager i varmere strøk hver sommer. Som regel til den franske rivieraen, til et lite hotell eller leiehus som ikke var typisk charter. Dagene brukte vi på små strender uten et lass med folk, på museum eller på sightseeing i små landsbyer/byer som Antibes og St. Paul de Vence. Jeg var med på slike familieferier til jeg var langt opp i 20-årene. Hadde aldri med venner, men noen ganger dro vi sammen med en annen familie med jevngamle barn. Anonymkode: ce84e...c1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå