Coachshinny Skrevet 15. februar 2024 #1 Skrevet 15. februar 2024 Hvor viktig er orgasmen for dere? For egen del er orgasmen veldig viktig og må ha orgasme helst flere daglig.
feliek54 Skrevet 15. februar 2024 #2 Skrevet 15. februar 2024 (endret) Coachshinny skrev (25 minutter siden): Hvor viktig er orgasmen for dere? For egen del er orgasmen veldig viktig og må ha orgasme helst flere daglig. jeg trenger orgasmer for mitt humør. Orgasme er også viktig for helsen. og når du ar hatt orgasme så er det lettere å få neste. Det er som trening at en må vedlikeholde. Jeg ønsker mer en det blir og har ofte lyst Endret 15. februar 2024 av feliek54
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #3 Skrevet 15. februar 2024 Den er viktig. Har aldri forstått meg på dem som sier at orgasme ikke er viktig under sex og at det er deilig uansett. Ja, mat smaker sikkert godt hvis man bare tygger den og ikke svelger. Men det er ekstremt lite tilfredsstillende allikevel. Anonymkode: 8b381...e66 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #4 Skrevet 15. februar 2024 Veldig viktig. Heldigvis ferdig med menn som tror at kvinners orgasme er litt hyggelig for ham, om den kommer lett og uten at han må gjøre noe innsats, men ikke absolutt nødvendig. Anonymkode: be681...f73
Fioljenta Skrevet 15. februar 2024 #5 Skrevet 15. februar 2024 For meg er det viktigere å ha det gøy og/eller nyte kosen, nærheten og leken. Det betyr ikke at orgasmen ikke er viktig, men hvis jeg hele tiden strever mot orgasme, så går jeg glipp av mye bra underveis.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #6 Skrevet 15. februar 2024 Orgasme er ikke viktig. Mannen min tror at jeg er liker å ha sex bare fordi jeg får orgasme. Han tar ikke nei for et nei. Selv skulle jeg helst unnvært både sex og orgasme. Anonymkode: 9bfa0...188
Frøken Rosa Skrevet 15. februar 2024 #7 Skrevet 15. februar 2024 Orgasmen er veldig viktig.Aldri en dag uten😅Heldigvis har kjæresten min skjønt at det er viktig for oss begge
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #8 Skrevet 15. februar 2024 Coachshinny skrev (4 timer siden): Hvor viktig er orgasmen for dere? For egen del er orgasmen veldig viktig og må ha orgasme helst flere daglig. For meg er den lite viktig. Tipper jeg har orgasme ca 6 av 10 ganger vi har sex. Min store «fetisj» er hennes nytelse. Når hun er fornøyd er ofte jeg fornøyd. Om jeg ikke har hatt orgasme, så spiller det ingen rolle. Jeg er en utpreget giver og aktiv. Hun er nærmest som min «sub» å regne. Jeg «tar for meg» av henne. For meg å skulle ta i mot feks en BJ osv er uinteressant. Anonymkode: b02e3...899 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #9 Skrevet 15. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Den er viktig. Har aldri forstått meg på dem som sier at orgasme ikke er viktig under sex og at det er deilig uansett. Anonymkode: 8b381...e66 For meg er den uvesentlig. Du trenger ikke å forstå det. Vi er bare forskjellige😊 Jeg trenger ikke orgasme på noen måte under sex. Men jeg hadde hatt vanskelig for å ha en partner som ikke nøt å være «sub», var trygg i egen seksualitet og lett fikk orgasmer. Det er min fetisj. Anonymkode: b02e3...899
Resignert Skrevet 15. februar 2024 #10 Skrevet 15. februar 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Orgasme er ikke viktig. Mannen min tror at jeg er liker å ha sex bare fordi jeg får orgasme. Han tar ikke nei for et nei. Selv skulle jeg helst unnvært både sex og orgasme. Anonymkode: 9bfa0...188 Har du forklart han dette? Forstår han det? Dere burde skilles, for begges del!
Resignert Skrevet 15. februar 2024 #11 Skrevet 15. februar 2024 5 minutter siden, AnonymBruker said: For meg er den uvesentlig. Du trenger ikke å forstå det. Vi er bare forskjellige😊 Jeg trenger ikke orgasme på noen måte under sex. Men jeg hadde hatt vanskelig for å ha en partner som ikke nøt å være «sub», var trygg i egen seksualitet og lett fikk orgasmer. Det er min fetisj. Anonymkode: b02e3...899 Svært forståelig.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #12 Skrevet 15. februar 2024 Resignert skrev (1 time siden): Har du forklart han dette? Forstår han det? Dere burde skilles, for begges del! Jeg har forsøkt å forklare ham det, men det når ikke inn. Anonymkode: 9bfa0...188
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #13 Skrevet 15. februar 2024 Veldig liten sexlyst. Kan gå ukesvis uten onanering. Under sex må det være orgasme da. Viktig. Anonymkode: 38e70...a4a
Irak Skrevet 15. februar 2024 #14 Skrevet 15. februar 2024 Nytelsen er viktigere enn orgasmen 👌. Så blir det ofte slik at det er så deilig at jeg ikke klarer å stoppe 🤣🤣🤣. Så kommer orgasmen 👌. Det er digg 👌.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #15 Skrevet 15. februar 2024 Orgasmen er viktig når vi har sex. Men jeg kan gå lenge uten å ha sex, så sånn sett har jeg ikke behov for orgasme jevnlig, nei. Og nei, sex er ikke nødvendigvis god bare fordi jeg får orgasme. Det er heller ikke slik at sexen nødvendigvis er dårlig de gangene jeg ikke får orgasme. Anonymkode: 0efd8...306
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #16 Skrevet 15. februar 2024 Viktig, men ikke det viktigste. Jeg får mye nytelse av både forspillet og penetreringen, så jeg MÅ ikke ha en orgasme for at sexen skal være god eller "vellykket". Veldig deilig, da slipper følelsen av at jeg må fake en orgasme, for partneren min sin stolthet og selvfølelse. Anonymkode: 23f30...13e
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #17 Skrevet 15. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): For meg er den uvesentlig. Du trenger ikke å forstå det. Vi er bare forskjellige😊 Jeg trenger ikke orgasme på noen måte under sex. Men jeg hadde hatt vanskelig for å ha en partner som ikke nøt å være «sub», var trygg i egen seksualitet og lett fikk orgasmer. Det er min fetisj. Anonymkode: b02e3...899 Sånn er samboeren min også, han "trenger" ikke orgasme, men han elsker hvor lett jeg får orgasmer, og tyner meg til mitt ytterste. Selv elsker jeg jo når han fyller meg, så jeg er nesten mer opptatt av hans orgasme, enn det han er selv. Anonymkode: 23f30...13e 1
Coachshinny Skrevet 15. februar 2024 Forfatter #18 Skrevet 15. februar 2024 Irak skrev (18 minutter siden): Nytelsen er viktigere enn orgasmen 👌. Så blir det ofte slik at det er så deilig at jeg ikke klarer å stoppe 🤣🤣🤣. Så kommer orgasmen 👌. Det er digg 👌. Helt sant, men den største og mest intense nytelsen skjer under orgasmen. Kommer selv så intenst at tær og fingre krøller seg, ser stjerner og planeter på en gang💥🫶✨ 1 1
Tiuren Skrevet 15. februar 2024 #19 Skrevet 15. februar 2024 Orgasme ved sex er som penger i livet for øvrig, om man har det er det ikke viktig... Når jeg har en god partner er ikke min orgasme viktig. Nærhet og hennes nytelse er mer viktig en min orgasme. Når jeg ikke har en partner er egen orgasme viktig, men da er jeg jo alene med meg selv og det går ikke på bekostning av noe, så da er det bare for egen forlystelse og forløsning.
Janek Skrevet 15. februar 2024 #20 Skrevet 15. februar 2024 Den er viktig, men viktigst og ha det gøy og koselig underveis, da kommer som regel orgasmen av seg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå