Ibenholt Skrevet 1. februar 2006 #1 Skrevet 1. februar 2006 (endret) Jeg bare lurte på hvilke produkter dere bruker av Kerastase? Og eventuelle virkninger av produktene? Hva gjør at dere bruker de, og hva effekt sies det at de skal gi? Jeg SKAL prøve Kerastase, men har ikke bestemt meg for hvilke enda. Så hadde vært fint om dere beskrev hvordan de virker på dere? Tusen takk! Endret 1. februar 2006 av Lanalia
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #2 Skrevet 1. februar 2006 rosa serien!! gjør håret speilblankt ellers er den grønne serien god, og gjør håret mykt og sunt.
Gjest Very Victoria Skrevet 1. februar 2006 #3 Skrevet 1. februar 2006 Bruker den rosa serien og kan med hånden på hjertet si at det er de beste produktene jeg vet om for mitt hår. Og den grønne hårsprayen er herlig
Gjest Jalileh Skrevet 1. februar 2006 #4 Skrevet 1. februar 2006 Gule serien (nutritive). Gjør håret mykt uten å tynge det. Også bruker jeg serumet fra nutritive også, som skal gjøre håret enda mykere, roe ned babyhår og gi glans. jeg har tykt og langt og "robust" hår.
Gjest Chica Skrevet 1. februar 2006 #5 Skrevet 1. februar 2006 Bruker vanligvis både rosa shampo og leave in balsam. Men pga svært mye håravfall i vinter har jeg brukt en av de hvite sjampoen mot håravfall istedenfor den rosa. Elsker den rosa balsamen!
Gjest Gjesta Skrevet 1. februar 2006 #6 Skrevet 1. februar 2006 Favoritten er den grønne Resistance-serien. Der liker jeg shampo, balsam, skum og leave-in. Den rosa serien er heller ikke ille, men den grønne gir mer effekt for mitt hår. Håret mitt: kort, ihjelfarget, ikke tørt. Masse, glatte hårstrå.
Gjest Gjesta Skrevet 1. februar 2006 #7 Skrevet 1. februar 2006 Jeg bruker Dermo Calm, har lært av Starie. Den er helt fantastisk! Nå har jeg ikke brukt den siden før jul, har rett og slett glemt å kjøpe den. Jeg har faktisk tenkt meg ut og handle i dag, jeg klør som bare f i hodebunnen. Så Dermo Calm gjør at jeg vanligvis lever et kløfritt liv hva hoebunnen angår
Gjest KATTAstrofe Skrevet 1. februar 2006 #8 Skrevet 1. februar 2006 Jeg brukte den grønne serien. Skal kjøpe på nytt når jeg har brukt opp lageret av shampo jeg har fra før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå