Gå til innhold

Hotell Oslo sentrum nær parkering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gode tips til hotell i Oslo? Har følgende kriterier: nær parkeringshus, frokost inkludert. Skal kun bo der 1 natt. Gjerne ikke mer enn 1500 per natt pga. må betale for parkering.

Anonymkode: 2b5f5...194

Skrevet

Her er det jo mulig med innfartsparkering, hvis du ikke skal videre hvertfall. Det bruker jeg, parkerer gratis på olavsgaard og tar bussen inn. Det er utrolig enkelt, radison blue plaza ligger rett ved bussterminalen f.eks. 

Anonymkode: 42b0a...aea

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Her er det jo mulig med innfartsparkering, hvis du ikke skal videre hvertfall. Det bruker jeg, parkerer gratis på olavsgaard og tar bussen inn. Det er utrolig enkelt, radison blue plaza ligger rett ved bussterminalen f.eks. 

Anonymkode: 42b0a...aea

Hadde det vært meg, hadde det gått fint. Men det er til et familiemedlem som helst vil ha så kort vei som mulig fra parkering til hotell. Ellers takk for tips!

Ts

Anonymkode: 2b5f5...194

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

I området rundt Oslo S er det en rekke parkeringshus. Og ganske mange hoteller. Så ville sjekket ut de hotellene som ligger der. Du har to parkeringshus som ligger i bygget som huser Oslo Bussterminal, du har et stort parkeringshus på sjøsiden av Oslo S blant annet. Og her er det som sagt godt med hoteller i diverse prisklasser. For eks Plaza, Opera, Byporten, Amerikalinjen, The Hub pluss mange flere.

Endret av Kjetil E
Skrevet

Du skriver ikke noe om hva vedkommende skal der, om han/hun skal f.eks på et arrangement på kvelden, om det er viktig å bo så sentralt som mulig etc. For jo lengre du kommer fra sentrum, desto rimeligere kan det være.

Rundt jernbanetorget er det mange hoteller, og flust med parkeringshus. Men du ryker på 5-600 per døgn for parkering. Gateparkering (de få som er igjen i Oslo) er latterlig dyrt.

NB: Mange hoteller har avtaler med parkeringstilbydere!

Anker hotell er i alle fall "billig", og tilbyr relativt rimelig parkering til Oslo å være.

Tips: Sjekk hoteller og priser på Hotels.com. Skroller du deg nedover på siden vil du se hva de ulike plassene evt tilbyr av parkering, og til hvilken pris.

Anonymkode: e963b...220

Skrevet

Thon Hotel Opera. 

Parkering i kjelleren og rett opp til hotellet. Sentralt i tillegg. Pris er jeg ikke sikker på.

Men det finnes også mange andre alternativer om du søker litt. 

Anonymkode: e20fc...75c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...