AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #1 Skrevet 15. februar 2024 Tenkte å søke studentbolig i Tromsø, men det er vanskelig å velge for en som ikke kjenner område. Dere som har erfaring, hvilken av dem er lurt å søke? Jeg er enslig og er interessert i møblert bolig, helst med parkeringsmuligheter i nærheten. Anonymkode: 1fdb8...b8f
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #2 Skrevet 15. februar 2024 De 4 store studentboligområdene i Tromsø ligger alle bra til med hyppige bussavganger til både universitetet og byen/Jekta. (Parkering på universitetet er dyrt å dårlig med plasser) Skal du ha studentbolig tror jeg du gjør best i å bare søke og heller være takknemlig hvis du får tilbud om bolig da de er vanskelig å få. Anonymkode: c67bf...a14 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #3 Skrevet 15. februar 2024 Dramsvegen Panorama er nyest og har best standard, men tror ikke det er parkering. Synes Panorama har best plassering - midt mellom både universitetet og sentrum. Tar kanskje 10 min å gå til universitetet. Så kan anbefale å ha Panorama på 1. plass med mindre parkeringsplass er veldig viktig, men du bør ha flere så du har større sannsynlighet for å få studentbolig. Anonymkode: 0019c...eb8
Create Skrevet 16. februar 2024 #4 Skrevet 16. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 15.2.2024 den 10.14): De 4 store studentboligområdene i Tromsø ligger alle bra til med hyppige bussavganger til både universitetet og byen/Jekta. (Parkering på universitetet er dyrt å dårlig med plasser) Skal du ha studentbolig tror jeg du gjør best i å bare søke og heller være takknemlig hvis du får tilbud om bolig da de er vanskelig å få. Anonymkode: c67bf...a14 Dyrt? Betaler 5 kr timen for parkering på uit som student. 600 kr mnd med 40 timers uke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå