Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har noen noe tips for å bli gravid raskt?

Anonymkode: 3c211...465

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mål eggløsning. Ha sex. 

Anonymkode: 452a5...09a

• Liker 1
Skrevet

For all del, ikke stress med at du skal bli gravid fort, iallfall.

Anonymkode: f2fe1...8ad

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For all del, ikke stress med at du skal bli gravid fort, iallfall.

Det der har ingenting å si🙄

Anonymkode: bbb02...382

• Liker 2
Skrevet

Ta eggløsningstester og ha sex i det fertile vinduet hver måned. 

Anonymkode: 32379...47d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei! Har noen noe tips for å bli gravid raskt?

Anonymkode: 3c211...465

Ja, pul pul og pul!

Anonymkode: 939d9...697

Skrevet

Med fast partner tenker du på? Med ons? Vi trenger litt kontekst her

Skrevet
Majer skrev (1 minutt siden):

Med fast partner tenker du på? Med ons? Vi trenger litt kontekst her

Trenger vi?

Er bare å pule under eggløsning så er det beste svaret. Uansett hvem hun har sex med. 

Anonymkode: 2db95...d72

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Det der har ingenting å si🙄

Anonymkode: bbb02...382

Det har SÅ mye å si! Hvor mange blir ikke gravide i IVF-kø eller i adopsjonskø etter årevis med prøving. De senker skuldrene og tenker at de nå kan slappe av og slippe å stresse med å skulle bli gravide, og da skjer det.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Det har SÅ mye å si! Hvor mange blir ikke gravide i IVF-kø eller i adopsjonskø etter årevis med prøving. De senker skuldrene og tenker at de nå kan slappe av og slippe å stresse med å skulle bli gravide, og da skjer det.

Forskning sier det ikke har noe å si. Det at det klaffer for noen etter lang tid handler om sannsynlighet. Det er ordentlig respektløst, og nesten slemt, å antyde at folk bare skal slappe av. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

He he sant...vi prøvde i 8 mnd og ble ikke gravid...så sa jeg at nå er siste mnd vi prøver..nå orker jeg ikke mer..jeg begynte tilogmed og se etter kattunger ( for om vi ikkje ble gravid nå skulle vi få oss katt)  vi gav opp med hadde sex da jeg gikk på siste kur med letzerol...og den mnd ble jeg gravid ha ha

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Vel. Sjansen for å bli gravid øker jo faktisk jo lenger man prøver (så fremt man er fertil). 

Anonymkode: 05f04...c82

Skrevet
Sofakona skrev (3 minutter siden):

He he sant...vi prøvde i 8 mnd og ble ikke gravid...så sa jeg at nå er siste mnd vi prøver..nå orker jeg ikke mer..jeg begynte tilogmed og se etter kattunger ( for om vi ikkje ble gravid nå skulle vi få oss katt)  vi gav opp med hadde sex da jeg gikk på siste kur med letzerol...og den mnd ble jeg gravid ha ha

8 mnd er ikke lenge og du gikk på Letrozol, tror nok Letrozol hadde mer med graviditeten å gjøre enn fravær av stress.

Anonymkode: 3857c...ee3

Skrevet

Ha sex hver dag.

Anonymkode: ba3c5...8bc

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke alle det skjer med, kjenner ingen som har blitt gravide tross at dem har adoptert. At det finnes dem som blir det ja, men det er nok ikke flesteparten. 

Anonymkode: 271c7...f42

• Liker 1
Skrevet

Vi brukte appen p tracker for å finne «de grønne» dagene og da var vi bare ekstra aktive de dagene😂 det forutsetter at man har stabil syklus og eggløsning da, hvis man skal gjøre det skikkelig må man jo måle eggløsning med sånne strips men vi gjorde aldri det, ble gravid på første forsøk med nummer 1 og andre forsøk med nummer 2🥰

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Det er tilfeldigheter. Helt enkelt og greit. Jeg ble gravid under den mest stressende perioden i mitt liv. Ble ikke gravid når vi tok ting rolig og hadde lavt stressnivå. 

1 hour ago, Pudderrosa said:

Forskning sier det ikke har noe å si. Det at det klaffer for noen etter lang tid handler om sannsynlighet. Det er ordentlig respektløst, og nesten slemt, å antyde at folk bare skal slappe av. 

Nettopp! Helt enig. Det er virkelig det verste rådet man gir og får. Om det stemte ville ingen blitt gravide i krigsområder og under forferdelige forhold. 

Anonymkode: 452a5...09a

Skrevet

Ha sex annenhver dag rundt EL. 

Anonymkode: 2f01b...d76

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

8 mnd er ikke lenge og du gikk på Letrozol, tror nok Letrozol hadde mer med graviditeten å gjøre enn fravær av stress.

Anonymkode: 3857c...ee3

Jeg har pcos sp jeg får ikke eggløsning så selfølgelig hjalp denne meg, vi hadde prøvd før vi begynte på letzerol også...men når du aldri vet når du får eggløsning eller om du faktisk får eggløsning blir det mye stress og mye plikt sex, sp den måneden vi ble gravid fikk jeg faktisk eggløsning..men da hadde vi også gitt opp og hadde bare sex 1 gang da vi ikke gadd mer 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...