AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #1 Skrevet 14. februar 2024 Altså, hvis du ser deg selv litt utenfra, eller hvis noen andre ærlig skulle beskrive deg som potensiell partner/kjæreste - hva slags type er du, hva er dine positive og negative sider? Kan begynne jeg: Jeg er mann, 50 Positivt: - Jeg er veldig snill, blid, glad og positiv - Jeg nyter å bruke mye tid sammen med en kjæreste - Jeg har en bra utdannelse, god, trygg og godt betalt jobb, god økonomi - Jeg snuser/røyker ikke og har aldri gjort det - Drikker sjelden alkohol Negativt: - Jeg er konfliktsky - Jeg 15kg overvektig - Jeg kommuniserer dårlig i vanskelige situasjoner - Jeg er ikke glad i mye folk, er dårlig på å bygge nettverk Anonymkode: 595de...7c2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #2 Skrevet 15. februar 2024 Nå er ikke jeg singel da, men svarer likevel: Kvinne 41 Positivt: -Snill -Lojal, baksnakker ikke -Trofast -Familieorientert -setter familie først -Orden i økonomien -Ingen psykiske plager -Fast jobb -God på å lage mat -Sosial, men ikke brautende Negativt -Ikke så glad i å trene - Lett overvektig - Kan være for direkte noen ganger, jeg liker som sagt ikke baksnakke, men kan si i fra direkte, det er ikke alltid det er så positivt. -B-menneske, elsker å jobbe natten. Anonymkode: 5c832...557
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #3 Skrevet 15. februar 2024 Kvinne 31 Positivt: - Elsker meg selv og kroppen min - Har en aktiv hverdag, liker å bevege meg på nyte måter, og deler gjerne en tur, en klatretime, styrketrening, dans, utendørsbading med partner - Liker å finne på ting, komme meg ut av huset, prøve noe nytt, f.eks matrett, spill, leker med venner på besøk - Steller hår, negler, og hud - Jobber med noe jeg er lidenskapelig for, mellom 60 og 80%, og tjener godt - Drømmer om barn - God å lage mat - Ser livet som et eventyr Negativt: - Har lav toleranse for negativitet og syting - Trenger mye fysisk kos og sex (🥰) Anonymkode: 3de09...8e3 1
Okapi Skrevet 15. februar 2024 #4 Skrevet 15. februar 2024 Jeg er ikke så kolossalt griseglad i positiver og negativer, egentlig. Alt det der er jo liksom litt opp til øyet som ser. Mye ved meg som er positivt for én, er hinsides suboptimalt for en annen. Men sånn som utgangspunkt i det de andre skriver her: 40 år gammel, så enten ultraung eller steingammel, spørs på deg 1.71 og 55ish kg, så kanskje liten og spinkel, eventuelt påfallende slank for en alder der mange andre menn ser mer og mer ut som Homer Simpson Har masse hår, så se over, men blir kanskje for umoden hippie for noen Eier egen kåk, men inntekten er så som så Har pusset den opp selv, så er målrettet og handy, eventuelt sta og blakk Ingen barn, så du slipper å forholde deg til ekser, men har du noen selv så har jeg ingen peiling på åssen jeg skal forholde meg til dem Masse utdanning og bruker briller, så med andre ord enormt nerdete Dyrker mine egne tomater, henger selvtatte bilder på veggene og maler mine egne tinnsoldathærer Avskyr trening, men gjerne med på ski, kajakk eller kampsport Skriver dette innlegget her halv fire på en onsdagskveld 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #5 Skrevet 15. februar 2024 Kvinne 47 positivt Jeg er Snill Easy going Morsom Glad i sex og leken Generelt livsglad Fine pupper og formee Intelligent Praktisk Kreativ Romantisk Givende Jobber hardt mot felles mål Negativt: Jeg er ikke helt frisk lenger, sliter med mye plager ( hadrt liv) Kan ikke løpe og hoppe lenger Jeg sliter med litt overvekt 10/15 kg Har ikke eiendom ( fattig) Hjernetåke/ dum av og til Mer engstelig enn fri fugl Ikke veldig animert Anonymkode: 918bf...422 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #6 Skrevet 15. februar 2024 helt ærlig: ekstremt irritabel og forbanna på alt og alle for det meste Anonymkode: b392c...783
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #7 Skrevet 15. februar 2024 Jeg er nok hun som alltid er på jobb, er rar i matveien, møter venner for sjeldent og svarer sent på meldinger/glemmer å svare. Konfliktsky, på grensen til falsk til tider. Gjerrig men allikevel gavmild. Dårlig selvbilde, men bra på fylla. Prater mye, til tider for mye. Noe intens i samtale om jeg er engasjert. Svingende i humøret. Anonymkode: a4ced...1a2
Fant80 Skrevet 15. februar 2024 #8 Skrevet 15. februar 2024 43 M A menneske av rang. Står opp grytidlig hver dag. Selv helg og helligdager,ferier osv. Høy,mørk og bredskuldret -Morsom, goofy. -Svært empatisk -Deler alltid. Spanderer ofte. -Høy rettferdighetssans -Flink på rutiner (Trening,oppgaver i hjemmet,jobb) -Eier hus. Har stabil inntekt. -God innen data og god innen motor / mekanisk -God lytter -God i språk (Toppkarakter i Norsk,engelsk og brukbar i Tysk,Spansk og kan noe Tagalog) -Ikke langsint i det hele tatt ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ -0 kreativitet -Tenker mye -Nerd (gamer) -ubrukelig på snekring,hage greier osv -Ubrukelig innen matte. Kan kun basic som gangetabellen etc. Aldri hatt god karakter innen det faget. -Irritabel -Usosial -Oftest uenig med flertallet - Kan raskt havne i konflikt -Ganske negativt innstilt -Sarkastisk,ironisk -Kommer ofte bedre overens med kvinner en menn. Har ofte mer til felles med kvinner av en eller annen grunn (Er hetero og har dame kjæreste)
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #9 Skrevet 15. februar 2024 41. Talentfull og god i jobben min gamer gamer nerd med adhd Aktiv og trent, jogger hver dag men er 5-10 kilo overvektig. empatisk, omtenksom, gavmild, oppmerksom fagperson med utdanning litt preget av stress pga adhd selvstendig økonomisk og praktisk Stå på vilje, flittig kreativ Anonymkode: 27f92...bf9
Gjest WhisperingWind Skrevet 15. februar 2024 #10 Skrevet 15. februar 2024 Kvinne 42 Dønn ærlig Sier det jeg tenker og føler(tror ikke på telepati) Omsorgsfull og empatisk. Gir masse til den jeg er glad i. Kreativ og stort driv Jobber med en lidenskap som startet som en hobby Ordnet økonomi og null gjeld, men blir aldri rik. Selvstendig og uavhengig Elsker fysisk kontakt med kjæresten. Kyss, klem, holde rundt hverandre, sex God lytter og fanger raskt opp hva de rundt meg trenger av meg Elsker å eksprimentere og lage mat Bryr meg ikke om materielle ting. Viktigste for meg er kvalitetstid. Nysgjerrig og eventyrlysten. Har gitt meg selv forbud om å bruke ordet «aldri» når det kommer til det meste i livet. Veltrent og glad i kroppen min. Men fokusere på helse fremfor det «perfekte» Tror ikke på å synes synd i seg selv når ting er vanskelig. Da ser jeg heller etter løsninger. Negativt Har en hjerne som går på høygir i perioder. For noen kan det føles slitsomt. Er nok derfor de fleste vennene mine og kjæresten er ganske kreative mennesker med driv. De forstår og takler meg. Har godt temperament. Kan bli noe hissig til tider, men ikke på en angripende eller voldelig måte. Men er litt kruttønne🤭
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå