AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #1 Skrevet 14. februar 2024 Samboer er ufør, så han er mye hjemme. Vi bor på hans hjemsted sted, par timer unna min familie. Jeg reiser hjem 1- 2 ganger i måneden og er 3- 4 dager. Har familie i utlandet som jeg også besøker 1- 2 ganger i året. Han har da mye alene tid.. jeg har nesten aldri det. Vi har det fint sammen, så det er ikke det.. men jeg savner å være helt alene. Mer enn bare et par timer liksom.. men ha 1 dag eller 2 bare med meg selv. Spise det jeg vil gjøre det jeg vil.. Men er det noe galt med meg som ønsker det? Er det andre her som føler som meg? 🙈 Anonymkode: f379e...0f4
RC Skrevet 14. februar 2024 #2 Skrevet 14. februar 2024 Det er ingenting galt med deg. Det høres helt naturlig ut. Selv om dere er i et forhold har du lov til å gjøre ting du selv vil uten at du skal tynges av dårlig samvittighet, og er han ordentlig glad i deg vil han ditt beste.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #3 Skrevet 15. februar 2024 RC skrev (17 minutter siden): Det er ingenting galt med deg. Det høres helt naturlig ut. Selv om dere er i et forhold har du lov til å gjøre ting du selv vil uten at du skal tynges av dårlig samvittighet, og er han ordentlig glad i deg vil han ditt beste. Ts her. Han sier at jeg bare kan reise bort en helg, han syns ikke det gjør noe. Han setter jo selv stor pris på egentid. Så han er ikke vanskelig på det, bare jeg som får så dårlig samvittighet likevel.. at jeg reiser bort uten han liksom. Anonymkode: f379e...0f4
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #4 Skrevet 15. februar 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Samboer er ufør, så han er mye hjemme. Vi bor på hans hjemsted sted, par timer unna min familie. Jeg reiser hjem 1- 2 ganger i måneden og er 3- 4 dager. Har familie i utlandet som jeg også besøker 1- 2 ganger i året. Han har da mye alene tid.. jeg har nesten aldri det. Vi har det fint sammen, så det er ikke det.. men jeg savner å være helt alene. Mer enn bare et par timer liksom.. men ha 1 dag eller 2 bare med meg selv. Spise det jeg vil gjøre det jeg vil.. Men er det noe galt med meg som ønsker det? Er det andre her som føler som meg? 🙈 Anonymkode: f379e...0f4 Selvfølgelig normalt. Hadde fått Klaus selv! Dra med god samvittighet et sted. Elsker han deg blir han bare glad på dine vegne☺ Anonymkode: ceed4...c3d
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #5 Skrevet 15. februar 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Selvfølgelig normalt. Hadde fått Klaus selv! Dra med god samvittighet et sted. Elsker han deg blir han bare glad på dine vegne☺ Anonymkode: ceed4...c3d Godt å høre det ikke bare er meg 🙂 han sier jo det bare er å reise, han skjønner det:) kjenner noen ganger på den Klaus følelsen.. at jeg bare må ut liksom.. Anonymkode: f379e...0f4
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #6 Skrevet 15. februar 2024 Hadde klikka selv om jeg hadde en ufør samboer som nesten alltid var hjemme. Anonymkode: 2f911...dc8 1
Amistad Skrevet 15. februar 2024 #7 Skrevet 15. februar 2024 Det er vel ikke noe galt i å ønske litt egentid ? Virker ikke som han mener noe sterkt om det heller. Men du reiser annenhver uke ca 4 dager, så du er borte fra ham over 1 av 4 uker pr måned allerede? Hvis samvittigheten er der ( uten at du egentlig trenger det vil jeg tro ) kan ikke du bare ta ca hvert tredje besøk du skulle tatt hjem bare alene da? 3-4 dager pr 14 dag er jo egentlig mye å reise hjem om man er voksen og har flyttet ut.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #8 Skrevet 15. februar 2024 Amistad skrev (10 minutter siden): Det er vel ikke noe galt i å ønske litt egentid ? Virker ikke som han mener noe sterkt om det heller. Men du reiser annenhver uke ca 4 dager, så du er borte fra ham over 1 av 4 uker pr måned allerede? Hvis samvittigheten er der ( uten at du egentlig trenger det vil jeg tro ) kan ikke du bare ta ca hvert tredje besøk du skulle tatt hjem bare alene da? 3-4 dager pr 14 dag er jo egentlig mye å reise hjem om man er voksen og har flyttet ut. Er ikke alltid så ofte som annenhver uke, men hver 3 kanskje.. kommer litt ann på. Far er syk så jeg er jo hjemme oftere enn om han hadde vært frisk. Men jeg føler liksom ikke det er alene tid. Er jo ikke bare at jeg ønsker litt tid fra han, men faktisk være alene. Når jeg er hos foreldrene mine er jeg jo ikke det. Og far er dement, og krevende å være sammen med. Føler jeg bare trenger et pusterom Anonymkode: f379e...0f4
Amistad Skrevet 15. februar 2024 #9 Skrevet 15. februar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er ikke alltid så ofte som annenhver uke, men hver 3 kanskje.. kommer litt ann på. Far er syk så jeg er jo hjemme oftere enn om han hadde vært frisk. Men jeg føler liksom ikke det er alene tid. Er jo ikke bare at jeg ønsker litt tid fra han, men faktisk være alene. Når jeg er hos foreldrene mine er jeg jo ikke det. Og far er dement, og krevende å være sammen med. Føler jeg bare trenger et pusterom Anonymkode: f379e...0f4 er da bare å reise? Men som jeg skrev og du kanskje ikke fikk med deg, hvis samvittigheten spiser deg opp når du først er alene, så går jo vinningen opp i spinningen. Kanskje du kan ta ca hver tredje tur du skulle reist hjem da, og bare vært alene? Eller send den uføre mannen din på en tur i ny og ne som gir ham litt opplevelser og stueforandring og du tid hjemme alene. Endret 15. februar 2024 av Amistad
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #10 Skrevet 15. februar 2024 Amistad skrev (13 minutter siden): er da bare å reise? Men som jeg skrev og du kanskje ikke fikk med deg, hvis samvittigheten spiser deg opp når du først er alene, så går jo vinningen opp i spinningen. Kanskje du kan ta ca hver tredje tur du skulle reist hjem da, og bare vært alene? Eller send den uføre mannen din på en tur i ny og ne som gir ham litt opplevelser og stueforandring og du tid hjemme alene. Det kan jeg så klart gjøre:) jeg får dårlig samvittighet, er redd samboer skal bli lei seg for at jeg drar uten han. Men vet jo han ikke blir det, vi gjør jo ting sammen, og han syns det er helt greit. Så er nok bare i hodet mitt 🙈 Han er jo oftere på ting om sommeren, men er liksom tia her. Føler jeg bare har lyst litt alene tid. Hadde han vært i jobb hadde jo vært annerledes, men han er liksom alltid hjemme Anonymkode: f379e...0f4
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #11 Skrevet 15. februar 2024 Helt legitimt å dra på tur uten samboer. Det er jo nesten en nødvendighet for at man skal komme seg gjennom hverdagen. Anonymkode: 66aa5...4e4
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #12 Skrevet 15. februar 2024 Det er han som ikke vil ha sex med deg, eller? Hva får du egentlig ut av alle disse tråder? Anonymkode: fcfe3...a4a
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #13 Skrevet 15. februar 2024 Så flott at han synes det er greit. Slå deg til ro med det. Tenk at du har godt av å lade opp med alenetid, og at dette er noe som er bra for dere begge til syvende og sist 😊 Anonymkode: fd84e...18b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå