AKM89 Skrevet 14. februar 2024 #1 Del Skrevet 14. februar 2024 Hei! Jeg har i mange år vært svært opptatt av alle mulige lukter og en lukt har fulgt meg så lenge jeg kan huske. Jeg har tilbrakt alle somre ved eller på en moltemyr, så dette er en lukt som er kjent, kjær og veldig god. For flere år siden enn jeg kan huske, så har jeg stadig vekk kommet over denne lukten, bare i helt andre settinger. Et plutselig blaff på gata og det første jeg gjør er å spore opp hvor lukta kommer fra. Den kommer alltid fra mennesker som ser litt velstående ut hvis man kan si det uten å tråkke på tær, ergo har jeg funnet ut at dette potensielt kan være noe dyrt, men det trenger jo ikke å være det. Jeg har vært på nippet til å spørre, men jeg synes det er for kleint. Da jeg var kontaktlærer så hadde jeg en av de andre klassene i musikk og oppdaget at en av guttene her luktet dette (3.klassing), ergo har jeg gått bort fra at det kan være parfyme. Jeg kjøper alt jeg kan som inneholder molte eller molteekstrakt, og selv om det fører meg nærmere så har jeg aldri kommet helt i mål. Kan noen hjelpe meg?! Hilsen desperat moltelukter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 15. februar 2024 #2 Del Skrevet 15. februar 2024 Klesskyllemiddel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå