Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått vite at mannen har avsluttet et lengre forhold til en annen kvinne fordi jeg fant ut at han var utro. Jeg stoler ikke på han, men vil gjerne gjøre det. Har behov for å snakke med «den andre kvinnen» og høre hennes historie. Kanskje blir det litt lettere å komme videre da - med eller uten mannen.

Noen med erfaring?

Anonymkode: 07d16...c1f

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kontaktet den andre kvinnen. Det hjalp meg innse hvor grundig han hadde lurt oss begge, så jeg endelig klarte å gå.

Anonymkode: d3239...7da

• Liker 3
  • Hjerte 3
Skrevet

Fikk historien fra andre sida ja. Var vondt men nødvendig, for exen hadde selvfølgelig ikke innrømt en brøkdel.

Anonymkode: 2ddeb...db0

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Ja, det har jeg. To ganger faktisk! 

Mann nr 1: han var utro mot meg med en veninne av meg. Ingen av oss visste noe. Vi samlet sammen info, og det var skrekkelige funn. Han hadde tatt den ene av oss til frokost og den andre til middag osv. Ingen av oss har noe kontakt med denne mannen nå. 

Mann nr 2: han påsto at han ikke hadde gjort noe galt. At han bare hadde pratet med en dame. Han sa at det bare var ei venninne, men det viste seg å være en x. Hvorfor lyge om slikt? Jeg kontaktet henne og hun bekreftet historien hans. 

Anonymkode: 71ba0...cd1

• Hjerte 3
Skrevet

Jeg komtaktet den andre kvinnen, jeg fikk en helt annen historie der, og mye av det hun fortalte kunne jeg selv bekrefte. Han hadde vært skikkelig stygg i munnen i forhold til hva han fortalte om meg.

Jeg tenker at sannheten ligger noe i mellom hennes og hans forklaring på saken, men det var nok for meg, slik at jeg klarte å avslutte forholdet å skape meg ett eget liv.

Anonymkode: 0ec2a...192

• Hjerte 2
Skrevet

Her var det motsatt, den andre kvinnen kontaktet meg. Viste seg at de hadde hatt en forhold bak ryggen min i 7-8 måneder, og nå var han i ferd med å forlate henne til fordel for enda en ny èn. Hun brukte altså sin bitterhet til å avsløre alt for meg. Forferdelig der og da - men til god hjelp for meg i prosessen med å bli kvitt ham og komme helt over han.

Jeg tenker at du kan ha godt av å snakke med henne. Men at du ønsker  å stole på en mann som allerede har vært utro - den tror jeg du slite lenge med, dessverre.

Anonymkode: 9aa78...682

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...