AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #1 Skrevet 14. februar 2024 Noen som vet om en flink gynekolog når det kommer til fødselsplager? Og osteopat/fysioterapeut som er god på behandling av arrvev? Anonymkode: bf060...175
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #2 Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 14.2.2024 den 21.32): Noen som vet om en flink gynekolog når det kommer til fødselsplager? Og osteopat/fysioterapeut som er god på behandling av arrvev? Anonymkode: bf060...175 Opp Anonymkode: bf060...175
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #3 Skrevet 18. februar 2024 Har du vært hos gynekolog og hva sa han/hun? Har du evt vært hos gynekolog kirurg? Be om henvisning til gynekolog hos fastlege og be om utredning for å få hjelp til dine plager, også hos kirurg. Tenker det er lurt å starte der. Lykke til ❤️ Anonymkode: 45447...0fe 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #4 Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 18.2.2024 den 16.08): Har du vært hos gynekolog og hva sa han/hun? Har du evt vært hos gynekolog kirurg? Be om henvisning til gynekolog hos fastlege og be om utredning for å få hjelp til dine plager, også hos kirurg. Tenker det er lurt å starte der. Lykke til ❤️ Anonymkode: 45447...0fe Jeg har vært hos utallige gynekologer. Som ei sa 'Drt et vanskelig for oss klinikkene, når vi ikke kan se problemet med det blotte øyet. Jeg tror du bare må lære deg å leve med det'. Ferdig. Men selv om de ikke ser det, skjønner jo man ikke kan feks se arrvev, eller evnt at man er sydd for stramt nødvendigvis. Men det betyr jo ikke at jeg ikke skal få hjelp allikevel? Jeg kan ikke bøye meg uten at anus/bakre vegg følger med. Dette gjør at skjeden fysisk stenges og det dras så nye at til og med huden rundt trekkes i. Det er så vondt. Anonymkode: bf060...175 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #5 Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg har vært hos utallige gynekologer. Som ei sa 'Drt et vanskelig for oss klinikkene, når vi ikke kan se problemet med det blotte øyet. Jeg tror du bare må lære deg å leve med det'. Ferdig. Men selv om de ikke ser det, skjønner jo man ikke kan feks se arrvev, eller evnt at man er sydd for stramt nødvendigvis. Men det betyr jo ikke at jeg ikke skal få hjelp allikevel? Jeg kan ikke bøye meg uten at anus/bakre vegg følger med. Dette gjør at skjeden fysisk stenges og det dras så nye at til og med huden rundt trekkes i. Det er så vondt. Anonymkode: bf060...175 Det høres virkelig ikke godt ut 😢 Men har du fått kirurgisk vurdering? Plastisk kirurgi? En vanlig gynekolog som driver med medisinske problemer kan kanskje ikke hjelpe deg. Men jeg vet ikke altså. Anonymkode: 45447...0fe
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #6 Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det høres virkelig ikke godt ut 😢 Men har du fått kirurgisk vurdering? Plastisk kirurgi? En vanlig gynekolog som driver med medisinske problemer kan kanskje ikke hjelpe deg. Men jeg vet ikke altså. Anonymkode: 45447...0fe Ja har operert, men i ettertid forstår jeg at kirurgen ikke forsto problemet. Det har ikke blitt verre, men heller ikke bedre. Skulle operere perineum pga fødselsskade. Men endte opp å ikke sy muskler, bare hud. Så er bare tragisk hele greia 😳😳 Anonymkode: bf060...175
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #7 Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Ja har operert, men i ettertid forstår jeg at kirurgen ikke forsto problemet. Det har ikke blitt verre, men heller ikke bedre. Skulle operere perineum pga fødselsskade. Men endte opp å ikke sy muskler, bare hud. Så er bare tragisk hele greia 😳😳 Anonymkode: bf060...175 Men har det blitt gjort ordentlig undersøkelse med ultralyd? Av musklene osv. Anonymkode: ec5e4...346
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #8 Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Men har det blitt gjort ordentlig undersøkelse med ultralyd? Av musklene osv. Anonymkode: ec5e4...346 Ja, så er en del skader. Men hadde håpet at operasjon skulle hjelpe på noe, men som sagt så viser der seg at resultatet av det ikke har vært veldig bra. Nå gjenstår time hos gastro, håper virkelig hun kan se problemet. Har ikke kunnet jobbe på over 1 år pga smerter og ubehag. Sex er umulig pga feil vinkel i vagina Anonymkode: bf060...175
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #9 Skrevet 19. februar 2024 Her tenker jeg det er lurt at gastronirurg, plastikk kirurg og gynekologisk kirurg snakker sammen og legger en plan. Ikke la deg bli operert uten en tydelig plan som du forstår. Håper du får hjelp. ❤️. At problemene dine kan fikses. Anonymkode: 45447...0fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå