AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #1 Skrevet 14. februar 2024 Har allerede kontaktet nettbutikken så svaret kommer nok, men jeg er nysgjerrig på andres erfaringer, så hører her så lenge dersom noen har opplevd noe lignende.. Jeg kjøpte en kjole på Zalando, men mottok altså en annen. Den jeg kjøpte er ca 1000 kr dyrere enn denne jeg fikk. Kan jeg beholde denne mot refusjon av prisen tror dere, eller er policyen at de gjerne vil ha tilbake feilvarer for kontroll? Varen jeg mottok var uten tag, og lappen inni var halvveis avrevet, så denne kjolen har nok vært i andres hender tidligere, før den ble returnert "feil", og havnet hos meg.. Anonymkode: e84bd...2be
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #2 Skrevet 14. februar 2024 Jeg fikk beholde en genser som var uten tag og som stinka skyllemiddel og fikk igjen penger, men den kosta bare 249kr. Anonymkode: fcb2c...264 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #3 Skrevet 14. februar 2024 Takk for svar. Jeg mener ikke beholde som å få den gratis, men at de kan refundere beløpet jeg har betalt (i hvert fall tilsvarende prisforskjellen på de to varene), fremfor at jeg må sende den tilbake Anonymkode: e84bd...2be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå