Kipa Skrevet 9. november 2002 #1 Del Skrevet 9. november 2002 jeg er litt lei meg. La pillene bort etter bryllupet i slutten av juli og håpet på det beste...det som er, er at mannen min siden september og fram til april er ukependler- vi er kun sammen fra tordag kveld til søndag kveld..Ikke så ille, men verst er det at min syklus ikke vil komme igang, har hatt mensen EN ussel gang siden jeg slutta på pilla og da blir jeg litt motløs, nå er det 9 uker siden første dag i forrige mens...jeg tror jeg hadde el forrige tordag og rundt da, det føltes sånn i hvertfall- kan jo håpe at det ble klaff isåfall. det jeg er redd for er at jeg kommer til å ha lange og svært uregelmssige sykluser slik at det blir umulig å beregne noe som helst. Nå venter jeg faktisk bare på mensen...vil så gjerne at det skal klaffe. Når bør man gå til legen i slike tilfeller, er det noen flere som er i denne situasjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maggie74 Skrevet 9. november 2002 #2 Del Skrevet 9. november 2002 I følge legen min får man mensen 14 dager etter eggløsning, uansett, så hvis du hadde eggløsning forrige torsdag skal du da få mensen 14 dager etter det hvis du ikke er gravid. Får du ikke mensen har du antageligvis ikke hatt eggløsning. Jeg ville tatt kontakt med legen og få sjekket ut om noe kunne være galt. Selv har jeg sykluser på 30-35 dager. Jeg har pratet med legen om dette og han er klar til å sette igang undersøkelser hvis det ikke har blitt barn i magen før april (han ga oss ett år før han ville gjøre noe). Min mann har allerede pratet med sin lege, og hvis vi ikke er gravid før midten av desember vil legen hans utrede han litt mer (spesielt med tanke på at jeg har et barn fra før av). Velvel.. lykke til uansett! mvh Maggie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. november 2002 #3 Del Skrevet 9. november 2002 Det hørs ut som du kan ha en cyste på eggstokken din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 10. november 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 10. november 2002 væææ, en cyste, nå ble jeg i hvertfall usikker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 10. november 2002 #5 Del Skrevet 10. november 2002 væææ, en cyste, nå ble jeg i hvertfall usikker! Mange har veldig uregelmessig mens etter å ha sluttet på p-piller, så det trenger ikke å være noe galt i det hele tatt. Og det er jo ikke såå lenge siden juli, da. Men en legesjekk kan jo være lurt å ta uansett når du har så lang tid mellom menstruasjonene, så får du jo vite om det er grunn til bekymring eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest allie Skrevet 10. november 2002 #6 Del Skrevet 10. november 2002 nå må dere jammen gi dere. Cyste? INGEN kan si at du har det uten at du har vært til undersøkelse. Det er IKKE noe som er typisk. MANGE sliter med å få mensen skikkelig igang igjen etter p-pille slutt. Det kan ta tid. MEn er du veldig bekymret så ta deg en tur til legen! klem- allie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå