haarklype Skrevet 14. februar 2024 #1 Skrevet 14. februar 2024 Er i starten av 20 åra og er veldig forvirra med hva jeg vil gjøre de nesten 10 årene. Jeg har så mye jeg , men er stuck…Grunnet sykdom måtte jeg avbryte min fagbrev utdanning og står pr nå uten jobb og mangler studiekompetanse. Får ikke studert, noe jeg egentlig vil. Har få venner og sliter med å skaffe flere utenom skole slik man gjorde før. Sånt var lettere da. Som nevnt over har jeg en medfødt sykdom, ikke i hodet men kroppen som ikke vil spille på lag. Er derfor vanskelig å stå i jobb og å finne noe som faktisk passer meg. Har jobbet mellom 20-60% de siste 3 årene i forskjellige jobber og ting har gått opp og ned. Nå jobber jeg 1-2 dager i uken og hverdagen er tung, stedet jeg bor gjør ikke akkuratt ting bedre. Sliter med å gå inn i nye jobber osv da min sykdom hele tiden stopper meg. Det blir for tungt. Det er slitsomt og har gått litt på veggen. Nevner at jeg er en veldig livsglad jente med mye driv for det jeg liker men akkurat nå står ting HELT totalt stille i livet mens jeg ser andre rundt meg får til ting jeg så gjerne vil få til. Er det flere som har hatt det litt sånn som jeg har det nå og vil dele erfaringer og hva dere gjorde/ gjør?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå