AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #21 Skrevet 14. februar 2024 enten så er gaver/materielle ting/slike "kunstige" dager overhode ikke noe han bryr seg om. Dermed forstår han ikke at det skal være noe å ta på vei for. Eller så er han så irritert og lei av hele forholdet, at han gjør alt han kan for å skuffe deg Anonymkode: fee9e...cb3 2
Artmo3 Skrevet 14. februar 2024 #22 Skrevet 14. februar 2024 Hva er det med damer som blir sure for sånt? Hvis ikke du har gitt han noe, så har du null rett på å klage 2 2
Mardina Skrevet 14. februar 2024 #23 Skrevet 14. februar 2024 Bare å slutte med dette Valentine greiene, spør du meg. Man har 364 dager ellers i året å vise kjærlighet på, man trenger da ikke en egen dag til det. 4 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #24 Skrevet 14. februar 2024 Hvorfor gjør ikke du noe utav det da? Det er du som har behovet for det, ikke han. Anonymkode: 11ff7...855 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #25 Skrevet 14. februar 2024 Jeg blir faktisk veldig overrasket over svarene du får her TS, jeg skjønner GODT frustrasjonen din. Du har ikke bedt om dyre gaver eller store ting, men litt smågodt og en oppmerksomhet! Mannen min driter i alle sånne dager, men jeg ELSKER det. Jeg har sagt at jeg elsker det, og siden han elsker meg så ordner han alltid noe. Såpass kan man forvente av en partner. Jeg hadde blitt sykt skuffa hvis mannen min blåste i valentines når han VET hvor koselig jeg synes det er. På samme måte som at jeg synes fotball er dritkjedelig, men selvsagt lager deilig kampmat når favorittlaget spiller og hører han prate om den og den kampen. Det er jo hele poenget med å være sammen. Anonymkode: e4ad8...8e8 3 2 10
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #26 Skrevet 14. februar 2024 Jarmuditten skrev (14 minutter siden): Jeg hadde det akkurat slik på Biff og Blowjobdagen for noen år tilbake.. Ikke mange damer gidder å løfte en finger den dagen så hvorfor skal jeg gidde det på valentinsdagen? Anonymkode: f1671...6d3
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #27 Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg blir faktisk veldig overrasket over svarene du får her TS, jeg skjønner GODT frustrasjonen din. Du har ikke bedt om dyre gaver eller store ting, men litt smågodt og en oppmerksomhet! Mannen min driter i alle sånne dager, men jeg ELSKER det. Jeg har sagt at jeg elsker det, og siden han elsker meg så ordner han alltid noe. Såpass kan man forvente av en partner. Jeg hadde blitt sykt skuffa hvis mannen min blåste i valentines når han VET hvor koselig jeg synes det er. På samme måte som at jeg synes fotball er dritkjedelig, men selvsagt lager deilig kampmat når favorittlaget spiller og hører han prate om den og den kampen. Det er jo hele poenget med å være sammen. Anonymkode: e4ad8...8e8 Men da gir du sikkert noe tilbake, og at det går begge veier, slik det pleier å være blant de som markerer dagen. Det er jo litt spesielt å klage når man ikke klarer å gjøre noe selv Anonymkode: be0fa...2b8
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #28 Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Er vel ikke bare han som må legge inn innsats? Vi er ikke så romantiske her hjemme, men da jeg forslo filmkveld og en god middag, ble han selvsagt med. Han gikk og handlet inn maten, så ordner vi middagen sammen. Er jo ikke bare mannen som skal gjøre det koselig på valentines? Anonymkode: ed659...54d Sånn gjør vi det også 🥰 Stell i stand noe sammen, lag god mat, tenn litt lys og sett på en god film 🥰 Trenger ikke være dyrt heller. Anonymkode: a7b82...438 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #29 Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ja man er veldig kravstor om man forventer å vise at man er litt verdsatt når man gjør så mye her i huset, både å være den eneste som er i jobb og gjør mest. Anonymkode: 90933...55d Det må da være mye mer romantisk om han viser kjærlighet noen av de andre dagene i året enn på kommando denne ene opphausede dagen? Jeg synes heller at du bør kommunisere at du føler deg lite verdsatt. Ærlig talt tror jeg ikke du ville følt deg særlig mer verdsatt en mandag i mars selv om han han på din forespørsel hadde funnet på noe o dag. Anonymkode: 1cc5d...38c 2 1 3
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #30 Skrevet 14. februar 2024 Kg altså. når noen ikke har fått noe på morsdag så skrikes det at man må jo si fra hva man forventer når noen sier fra til valentines får de beskjed om at de er kravstor 🙈 Anonymkode: 3a1ab...d76 13 2
Jarmuditten Skrevet 14. februar 2024 #31 Skrevet 14. februar 2024 6 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke mange damer gidder å løfte en finger den dagen så hvorfor skal jeg gidde det på valentinsdagen? Anonymkode: f1671...6d3 Jeg klarer jo alltids å steke en biff til meg selv, men resten er det værre med, må tøye mer tror jeg.. 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #32 Skrevet 14. februar 2024 Er valentinesdagen over? Bor TS kanskje i Australia? Uansett, hva får man ut av å etterspørre oppmerksomhet? Typ "kan du like posten min på facebook? Kan du gi meg kake på morsdagen? Kan du gi meg blomster? Kan du fri til meg nå? Anonymkode: c1e36...a93 4 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #33 Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ja man er veldig kravstor om man forventer å vise at man er litt verdsatt når man gjør så mye her i huset, både å være den eneste som er i jobb og gjør mest. Anonymkode: 90933...55d Hvis du er så misfornøyd med mannen og tilværelsen på daglig basis, foreslår jeg at du tar større grep for å endre det enn å mase om smågodt på Valentinsdagen. Hvorfor forvente at han bryr seg om en sånn bagatell når han tydeligvis ikke bryr seg om de viktige tingene? AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg blir faktisk veldig overrasket over svarene du får her TS, jeg skjønner GODT frustrasjonen din. Du har ikke bedt om dyre gaver eller store ting, men litt smågodt og en oppmerksomhet! Mannen min driter i alle sånne dager, men jeg ELSKER det. Jeg har sagt at jeg elsker det, og siden han elsker meg så ordner han alltid noe. Såpass kan man forvente av en partner. Jeg hadde blitt sykt skuffa hvis mannen min blåste i valentines når han VET hvor koselig jeg synes det er. På samme måte som at jeg synes fotball er dritkjedelig, men selvsagt lager deilig kampmat når favorittlaget spiller og hører han prate om den og den kampen. Det er jo hele poenget med å være sammen. Anonymkode: e4ad8...8e8 Hele poenget med være sammen er at begge skal gjøre uviktige ting de ikke liker? Er det rart man er singel... Anonymkode: f8777...8f2 3
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #34 Skrevet 14. februar 2024 Mardina skrev (20 minutter siden): Bare å slutte med dette Valentine greiene, spør du meg. Man har 364 dager ellers i året å vise kjærlighet på, man trenger da ikke en egen dag til det. Tja. De som sier sånt pleier ikke akkurat være de mest romantiske de andre 364 dagene heller 😉 Men det er lov å ikke være romantisk. Anonymkode: 141ad...689 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #35 Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis du er så misfornøyd med mannen og tilværelsen på daglig basis, foreslår jeg at du tar større grep for å endre det enn å mase om smågodt på Valentinsdagen. Hvorfor forvente at han bryr seg om en sånn bagatell når han tydeligvis ikke bryr seg om de viktige tingene? Hele poenget med være sammen er at begge skal gjøre uviktige ting de ikke liker? Er det rart man er singel... Anonymkode: f8777...8f2 Poenget er at man gjerne gjøre noe for den man elsker i et forhold. Kjøpe litt sjokolade på Valentine, god mat på kampdag, hente bil på verksted, måke av bilen for den andre, kjøpe blomster, kjøre til togstasjonen hvis du skal noe, hente deg hos venner, tenke ut en fin oppmerksomhet til mor/farsdagen, henge opp klær, høre på masse prat om jobben til partner, overraske med konsertbilletter, blowjob, gaver til anledninger fordi du vet partner elsker sånt. Omtanke rett og slett. Anonymkode: 37f59...bc4 3 1
Mardina Skrevet 14. februar 2024 #36 Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tja. De som sier sånt pleier ikke akkurat være de mest romantiske de andre 364 dagene heller 😉 Men det er lov å ikke være romantisk. Anonymkode: 141ad...689 Romatikk kan vises på flere måter. Trenger ikke egen dag til det. 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #37 Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Skjerp deg, rett og slett bare skjerp deg. Stakkars mann, for en kravstor baby du er, må være skikkelig slitsomt. Det er jo verdens mest tullete dag, hadde aldri følt meg inn å skulle som et voksent menneske skreve noe av min samboer på dette fjortis tullet. Anonymkode: b0087...7bb Ingen har krevd noe. TS er ingen baby, hun har uttrykt sine ønsker direkte og mannen har sagt han vil møte dem og bryter deretter det han har sagt. Blir det mindre ille fordi du kaller det en fjortisdag? Jeg ville vurdert om dette forholdet er liv laga. Om du generelt ikke får det du ønsker TS og han sjelden møter dine ønsker og behov hva gir dette forholdet deg egentlig? Anonymkode: 566bc...eff 3 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #38 Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Men nå kan du slutte med det. Han gjør ikke noe for deg, selv ikke når du spør og han sier ja… Anbefaler deg å slutte med det. Så kan han få det han har sådd… Anonymkode: 98edf...897 Man gir da ikke gave for å få gave tilbake. Man gir fordi man bryr seg om mottageren og vil denne vel. Anonymkode: ad4a5...e24
imagineme Skrevet 14. februar 2024 #39 Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Ja man er veldig kravstor om man forventer å vise at man er litt verdsatt når man gjør så mye her i huset, både å være den eneste som er i jobb og gjør mest. Anonymkode: 90933...55d Så, fyren du er sammen med gjør ikke en dritt i huset, han har ikke jobb og han viser ikke tegn på at han setter pris på deg. Du tror kanskje ikke han sender noen subtile hint her? 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #40 Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Ja man er veldig kravstor om man forventer å vise at man er litt verdsatt når man gjør så mye her i huset, både å være den eneste som er i jobb og gjør mest. Anonymkode: 90933...55d På tide at du tar en alvorsprat med han og fordeler de huslige oppgavene dere i mellom. Jeg tror vi alle kan se at han tar deg for gitt. Hvorfor skal han endre på noe når han har det som plommen i egget?? Still ordentlige krav! Anonymkode: 98edf...897
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå