AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #1 Del Skrevet 14. februar 2024 Jeg spurte om han kunne gjøre noe for denne dagen, at det hadde vært så hyggelig. Kjøpt inn noe smågodt, ordnet noe. Jaja sa han. I dag er dagen og han har ikke gjort en drit. Kjenner jeg er dritskuffa. Det skal virkelig ikke så mye til, også når dama ber om det! Anonymkode: 90933...55d 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #2 Del Skrevet 14. februar 2024 Hva gjorde du for han da? Anonymkode: d9980...690 29 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #3 Del Skrevet 14. februar 2024 Fylke? Anonymkode: 359ec...8bc 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #4 Del Skrevet 14. februar 2024 Han kunne gjøre noe? I all verden, hadde noen kommandert meg som dette hadde neimen ikke jeg gjort noe heller. Anonymkode: a3f28...8c4 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #5 Del Skrevet 14. februar 2024 Skikkelig romantisk å kreve ting på valentine.. Men regner med du levde opp til ditt ord og kjøpte noe til han da Anonymkode: be0fa...2b8 20 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 14. februar 2024 #6 Del Skrevet 14. februar 2024 Vi kan dessverre ikke forvente noe...om han ikke er romantisk naturlig og ellers i året vil ikke mannfolk magisk tenke på gaver og valentines dag . Har du kjøpt og gjort noe? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #7 Del Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han kunne gjøre noe? I all verden, hadde noen kommandert meg som dette hadde neimen ikke jeg gjort noe heller. Anonymkode: a3f28...8c4 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skikkelig romantisk å kreve ting på valentine.. Men regner med du levde opp til ditt ord og kjøpte noe til han da Anonymkode: be0fa...2b8 Sofakona skrev (3 minutter siden): Vi kan dessverre ikke forvente noe...om han ikke er romantisk naturlig og ellers i året vil ikke mannfolk magisk tenke på gaver og valentines dag . Har du kjøpt og gjort noe? AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva gjorde du for han da? Anonymkode: d9980...690 Jeg gjør ting om han uttrykker ønske om det på en spesiell dag. Man kan vel gjøre noe partneren ønsker? Anonymkode: 90933...55d 1 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 14. februar 2024 #8 Del Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg spurte om han kunne gjøre noe for denne dagen, at det hadde vært så hyggelig. Kjøpt inn noe smågodt, ordnet noe. Jaja sa han. I dag er dagen og han har ikke gjort en drit. Kjenner jeg er dritskuffa. Det skal virkelig ikke så mye til, også når dama ber om det! Anonymkode: 90933...55d Gjør det selv da… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #9 Del Skrevet 14. februar 2024 Er vel ikke bare han som må legge inn innsats? Vi er ikke så romantiske her hjemme, men da jeg forslo filmkveld og en god middag, ble han selvsagt med. Han gikk og handlet inn maten, så ordner vi middagen sammen. Er jo ikke bare mannen som skal gjøre det koselig på valentines? Anonymkode: ed659...54d 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #10 Del Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg gjør ting om han uttrykker ønske om det på en spesiell dag. Man kan vel gjøre noe partneren ønsker? Anonymkode: 90933...55d Hvis man først skal gjøre noe ut av valentine, så gir begge gave. Veldig spesielt å bli skuffet over at han ikke gjorde noe, når du ikke har det selv Anonymkode: be0fa...2b8 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #11 Del Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er vel ikke bare han som må legge inn innsats? Vi er ikke så romantiske her hjemme, men da jeg forslo filmkveld og en god middag, ble han selvsagt med. Han gikk og handlet inn maten, så ordner vi middagen sammen. Er jo ikke bare mannen som skal gjøre det koselig på valentines? Anonymkode: ed659...54d AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis man først skal gjøre noe ut av valentine, så gir begge gave. Veldig spesielt å bli skuffet over at han ikke gjorde noe, når du ikke har det selv Anonymkode: be0fa...2b8 Jeg ga han gave på farsdag, men får aldri noe på hverken morsdag eller valentinsdagen. Enda jeg sier direkte at det hadde vært koselig. Anonymkode: 90933...55d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #12 Del Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg gjør ting om han uttrykker ønske om det på en spesiell dag. Man kan vel gjøre noe partneren ønsker? Anonymkode: 90933...55d Men nå kan du slutte med det. Han gjør ikke noe for deg, selv ikke når du spør og han sier ja… AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ga han gave på farsdag, men får aldri noe på hverken morsdag eller valentinsdagen. Enda jeg sier direkte at det hadde vært koselig. Anonymkode: 90933...55d Anbefaler deg å slutte med det. Så kan han få det han har sådd… Anonymkode: 98edf...897 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 14. februar 2024 #13 Del Skrevet 14. februar 2024 Dessverre er mannfolk slikt..jeg hinter ofte til kællen at jeg ønsker ting...men ikke ofte ting skjer...og det er greit...det er slik han er..om jeg vil gjøre noe romantisk så bestiller jeg bord på restaurant og fikser kino . 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jarmuditten Skrevet 14. februar 2024 #14 Del Skrevet 14. februar 2024 Jeg hadde det akkurat slik på Biff og Blowjobdagen for noen år tilbake.. 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #15 Del Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg spurte om han kunne gjøre noe for denne dagen, at det hadde vært så hyggelig. Kjøpt inn noe smågodt, ordnet noe. Jaja sa han. I dag er dagen og han har ikke gjort en drit. Kjenner jeg er dritskuffa. Det skal virkelig ikke så mye til, også når dama ber om det! Anonymkode: 90933...55d Si det til han. Si at du ønsker å bli mer verdsatt. Skjønner du er skuffa. Anonymkode: 83405...522 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #16 Del Skrevet 14. februar 2024 13 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg spurte om han kunne gjøre noe for denne dagen, at det hadde vært så hyggelig. Kjøpt inn noe smågodt, ordnet noe. Jaja sa han. I dag er dagen og han har ikke gjort en drit. Kjenner jeg er dritskuffa. Det skal virkelig ikke så mye til, også når dama ber om det! Anonymkode: 90933...55d Skjerp deg, rett og slett bare skjerp deg. Stakkars mann, for en kravstor baby du er, må være skikkelig slitsomt. Det er jo verdens mest tullete dag, hadde aldri følt meg inn å skulle som et voksent menneske skreve noe av min samboer på dette fjortis tullet. Anonymkode: b0087...7bb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #17 Del Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg ga han gave på farsdag, men får aldri noe på hverken morsdag eller valentinsdagen. Enda jeg sier direkte at det hadde vært koselig. Anonymkode: 90933...55d Men hva er grunnen for at du forventet gave, når du har vært så lite omtenksom at du tror det er greit å kreve gave selv du ikke gir noe selv? Det er vel naturlig å gi noe selv om man setter pris på valentine Anonymkode: be0fa...2b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #18 Del Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Fylke? Anonymkode: 359ec...8bc 😅 Anonymkode: 637ac...ff0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #19 Del Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skjerp deg, rett og slett bare skjerp deg. Stakkars mann, for en kravstor baby du er, må være skikkelig slitsomt. Det er jo verdens mest tullete dag, hadde aldri følt meg inn å skulle som et voksent menneske skreve noe av min samboer på dette fjortis tullet. Anonymkode: b0087...7bb Ja man er veldig kravstor om man forventer å vise at man er litt verdsatt når man gjør så mye her i huset, både å være den eneste som er i jobb og gjør mest. Anonymkode: 90933...55d 2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #20 Del Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Skjerp deg, rett og slett bare skjerp deg. Stakkars mann, for en kravstor baby du er, må være skikkelig slitsomt. Det er jo verdens mest tullete dag, hadde aldri følt meg inn å skulle som et voksent menneske skreve noe av min samboer på dette fjortis tullet. Anonymkode: b0087...7bb Sier tydelig en som aldri får noe og er bitter på valentinsdagen 💖 Anonymkode: 83405...522 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå