Latee Skrevet 1. februar 2006 #1 Skrevet 1. februar 2006 Noen som vet om en volumshampoo som faktisk virker? Jeg har typisk norsk flatt hår og vil gjerne ha litt mer volum, men uten å måtte bruke masse hårspray o.l. som gjør håret stivt. Noen som vet?
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #2 Skrevet 1. februar 2006 TIGI sexed up body building shampoo! det beste jeg har prøvd
Latee Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2006 TIGI sexed up body building shampoo! det beste jeg har prøvd ← Hvor mye koster den? Og hvor får man kjøpt den?
Tusseline Skrevet 1. februar 2006 #5 Skrevet 1. februar 2006 Wella SP har gode volumprodukter, inkl. shampoo.
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #6 Skrevet 1. februar 2006 TIGI sexed up body building shampoo! det beste jeg har prøvd ← Den funket ikke noe særlig for mitt hår. Brukte Sebastian Body Double etter TIGI-perioden, og det ga mer volum enn TIGI, syntes jeg. Minuset var at håret så litt matt/glansløst ut. Nå Bruker jeg Redken Body Full-shampo og Sebastian Shaper Volume Boost-balsam, og oppnår både volum og glans. Min beste erfaring hittil
Gjest itla Skrevet 1. februar 2006 #7 Skrevet 1. februar 2006 Bain Volumactive fra Kerastase er helt super! Særlig i kombinasjon med skum i samme serie, Mousse Volumactive. Balsamen (Ciment Anti-Usure) er også god hvis du bruker det.
Rosenrød Skrevet 1. februar 2006 #8 Skrevet 1. februar 2006 Tigishampoen kan du kjøpe på Lookfantastic.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå