AnonymBruker Skrevet 14. februar #1 Del Skrevet 14. februar Hvor vanlig er det egentlig å ikke få positive EL tester innen tiden, men allikevel ha EL? Jeg har nå 3 dager på rad fått positiv EL test etter tiden har gått ut, i dag var den helt negativ. Er det faktisk mulig at jeg har hatt EL? Hadde superpositive EL tester forrige mnd, så antar at jeg ikke hadde EL nå, men er det vanlig? Anonymkode: e9e0b...236 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #2 Del Skrevet 14. februar Når tiden har gått ut er ikke svaret på testen gyldig - så dersom dine tester kun var positiv etter tiden har du ikke hatt positive tester. Man kan ha EL uten positiv EL test, Man kan ha positiv EL test uten Eggløsning. Helt umulig for noen å si om du har hatt EL eller ikke... Anonymkode: d7a55...04d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #3 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Når tiden har gått ut er ikke svaret på testen gyldig - så dersom dine tester kun var positiv etter tiden har du ikke hatt positive tester. Man kan ha EL uten positiv EL test, Man kan ha positiv EL test uten Eggløsning. Helt umulig for noen å si om du har hatt EL eller ikke... Anonymkode: d7a55...04d Ja, det er nok sant😊 Takk allikevel for svar🫶🏻 Anonymkode: e9e0b...236 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå