Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert mange tråder og man bør nok ha forventningsavklaring.. Vært sammen en fyr noen mndr, første Valentines dag nå sammen. Vi skal ut og spise i kveld. Jeg har kjøpt en gave og kort og gleder meg til å gi. Vi har snakket om at vi liker romantikk… så håper det faller i smak. Er spent på om jeg får noe og hva (han vet jeg har kjøpt noe til han, det kom frem i en setting for en liten stund siden). Likevel redd for å bli skuffet 

Anonymkode: bc631...0e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med mindre du har sagt at du forventer gave har du egentlig ingenting å bli skuffet over hvis du ikke får. Ikke alle har gaver som kjærlighetsspråk, selv om man liker romantikk. 

Jeg har aldri gitt gave på valentines, bortsett fra til en kjæreste på ungdomsskolen. Har aldri fått fra min nåværende partner heller. Jeg har altså ikke gaver som en del av mitt kjærlighetsspråk, ei heller min mann. 

Anonymkode: 0da3a...b1e

• Liker 2
Skrevet

Å herregud hvor mange ganger skal dette temaet komme opp i dag da??? Er en dag i året for fjortisser og kravstore prinsesser, er vel ingen voksne mennesker som bryr seg om dette tullet vel??

Anonymkode: 7ed4d...b4b

• Liker 3
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Sikkert mange tråder og man bør nok ha forventningsavklaring.. Vært sammen en fyr noen mndr, første Valentines dag nå sammen. Vi skal ut og spise i kveld. Jeg har kjøpt en gave og kort og gleder meg til å gi. Vi har snakket om at vi liker romantikk… så håper det faller i smak. Er spent på om jeg får noe og hva (han vet jeg har kjøpt noe til han, det kom frem i en setting for en liten stund siden). Likevel redd for å bli skuffet 

Anonymkode: bc631...0e2

Om du er så redd for å bli skuffet pga en evt manglende valentines gave så er du ikke voksen nol til å være i et forhold!!

Anonymkode: 7ed4d...b4b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...