LindaL Skrevet 1. februar 2006 #1 Skrevet 1. februar 2006 Hvor skal dere ordne invitasjoner,,virker som alle skal lage sine egne her,har ikke tid og overskudd til det jeg ,,mulig jeg er sløv,,evn,hvor lang tid i forveien er det vanlig og sende dem ut,,,
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #2 Skrevet 1. februar 2006 Vi lager ikke selv, men der er jeg nok ganske heldig for min kjære er fotograf og i firmaet der han jobber ordner de alt fra invitasjoner, bordkort, sanghefter, ja alt vi trenger. Du kan snakke med et trykkeri da, mange små trykkerier rundt om som sikkert driver med det....
Cupcake Skrevet 1. februar 2006 #3 Skrevet 1. februar 2006 (endret) På www.bryllupsbutikken.no kan man bestille invitasjoner o.l. Har nettopp bestilt katalog som jeg får i posten, og så får vi se om jeg finner noe fint. Kan hende vi lager selv. Endret 1. februar 2006 av Cupcake
Catzy Skrevet 1. februar 2006 #5 Skrevet 1. februar 2006 Send dem ut ca 4 mnd før bryllupet. Men gi de fleste gjestene et hint om hva som er i gjære før det, i hvertfall hvis dere gifter dere midt i høysesongen. Det å lage invitasjoner selv kan være akkurat så mye styr man vil gjøre det til. Jeg lagde et fint bilde av oss, ordnet med teksten på invitasjonen og sendte disse filene til et trykkeri, og så gjorde de resten. Så det å få det litt mer personlig enn bare å fylle ut riktig navn og tidspunkt trenger ikke være altfor mye jobb, hvis du er vant med å jobbe på en datamaskin. Catzy
kitekatt Skrevet 1. februar 2006 #6 Skrevet 1. februar 2006 Hvor skal dere ordne invitasjoner,,virker som alle skal lage sine egne her,har ikke tid og overskudd til det jeg ,,mulig jeg er sløv,,evn,hvor lang tid i forveien er det vanlig og sende dem ut,,, ← Har kjøpt mine her. Kjøpte de som heter Tradisjon, og er superfornøyd :-D. Billige var de og, plus at de trykker all tekst på invitasjoner OG konvolutter. Trenger ikke skrive noe selv
Gjest Gjest_Maibrud_* Skrevet 2. februar 2006 #7 Skrevet 2. februar 2006 Hei, Du kan snakke med ham som driver www.tenkehetta.no. Kjempeflink kar, som også kan lage monogram! Lykke til!
Gjest gjest1 Skrevet 2. februar 2006 #8 Skrevet 2. februar 2006 Vi lagde våre sjølv fordi vi likar kortlaging. Sender dei ut 4 mnd før bryllupet.
Boogie Skrevet 2. februar 2006 #9 Skrevet 2. februar 2006 Ei venninne lager de. Hun elsker å lage kort, så for henne er dette midt i blinken Uten henne, hadde jeg nok bestilt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå