AnonymBruker Skrevet 14. februar #1 Del Skrevet 14. februar Jeg var ved godt mot i dag, men gikk fra treninga med kun 10 min på mølle og en jævlig tam økt med beinpressa... Har slitt litt med å øke vektene i det siste, kommer meg ikke opp på nivået jeg var før. Akkurat nå føles det til og med som om det går nedover, litt usikker på hva som skjer. For to uker siden kunne jeg løfte 100, men nå sliter jeg veldig med den vekta, og føler nesten at jeg må gå ned et par hakk igjen for å klare det ordentlig. Men jeg lurer nå på om jeg skal prøve meg på litt løping i kveld, og kanskje en runde med litt tyngre beinøvelser... er det en dum idé nå som jeg allerede har trent litt bein i dag? Anonymkode: 661f3...e05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #2 Del Skrevet 14. februar Hvis du føler at du mister krefter og ikke klarer å løfte like mye som du pleide så pleier det oftest å stå mellom 2 ting. Enten så er du ikke helt i form eller så kan det faktisk hende du har trent for hardt en periode og trenger å ta litt pause fra treninga. Kan være andre grunner også men spesielt det siste er noe å tenke på Anonymkode: 9661c...5fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #3 Del Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (På 14.2.2024 den 17.49): Hvis du føler at du mister krefter og ikke klarer å løfte like mye som du pleide så pleier det oftest å stå mellom 2 ting. Enten så er du ikke helt i form eller så kan det faktisk hende du har trent for hardt en periode og trenger å ta litt pause fra treninga. Kan være andre grunner også men spesielt det siste er noe å tenke på Anonymkode: 9661c...5fe Takk for svar! Jeg sitter her nå med noe influensa-liknende greier, ble dårlig natt til torsdag, så da håper jeg det var grunnen!😆 Anonymkode: 661f3...e05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå